Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kemudahan Hotel

Marn

Kemudahan Hotel Dengan mendapat inspirasi dari makanan ringan perayaan budaya Tainan tradisional (sebuah bandar lama di Taiwan yang penuh dengan warisan budaya), dengan mengubahnya menjadi satu set kemudahan hotel, rangkaian makanan ringan perayaan ini selalu diketahui oleh penduduk tempatan sebagai & quot; Marn & quot ;, berarti kepuasan dalam budaya Cina; kek beras berbentuk penyu sebagai sabun tangan dan sabun pinggan mangkuk, kek kacang hijau sebagai peralatan mandian, ladu manis yuan sebagai krim tangan dan roti kukus & amp; Kek roti gula merah Tainan sebagai set teh. Warisan budaya Tainan dapat disebarkan ke seluruh dunia kerana hotel ini merupakan platform yang bagus untuk mempromosikan budaya tempatan.

Najis Buluh Berlamina

Kala

Najis Buluh Berlamina Kala, bangku yang diperbuat daripada buluh berlamina dengan mekanisme yang boleh ditarik pada paksi tengah. Mengambil struktur payung kertas minyak sebagai inspirasinya, jalur buluh berlamina dipanggang panas dan lekapan pada acuan kayu yang dibengkokkan menjadi bentuk, menunjukkan kesederhanaan dan daya tarikan oriental. Menariknya keanjalan struktur buluh berlamina yang dirancang dan mekanisme yang dapat ditarik pada paksi tengah, seseorang akan menemui interaksi ketika duduk di bangku Kala, ia akan turun dengan ringan dan lancar, dan ketika seseorang berdiri dari bangku Kala, ia akan naik kembali ke posisinya .

Permainan Latihan Nafas

P Y Lung

Permainan Latihan Nafas Merupakan reka bentuk alat yang menyerupai mainan untuk semua usia sehingga semua orang akan mendapat manfaat daripada latihan pernafasan secara berkala untuk meningkatkan kapasiti paru-paru dengan meniup bola untuk melewati trek dengan titik pemeriksaan yang berbeza dalam mengawal menghirup dan menghembuskan udara. Trek ini terdapat dalam pelbagai modul, fleksibel dan boleh ditukar ganti. Struktur mekanisme magnetik yang dirancang dalam alat bantu nafas yang memberikan penyesuaian agar sesuai dengan keadaan pernafasan seseorang.

Set Perabot

ChuangHua Tracery

Set Perabot ChuangHua Tracery sesuai untuk deco rumah, ruang komersial, hotel atau studio yang intinya diilhami oleh ChuangHua, corak kisi-kisi tingkap Cina. Menggunakan teknologi lenturan logam lembaran dan lapisan cat serbuk dengan warna kemerahan terang dengan warna putih murni yang mencerahkan penampilan meriahnya, menjadikannya bebas dari imej logam yang keras, sejuk dan berat. Secara estetik sederhana bersih dan rapi dalam bentuk strukturnya yang dirancang, ketika cahaya melewati corak jejak pemotongan laser, bayangan diproyeksikan ke dinding dan lantai sekitarnya yang menunjukkan sekilas keindahan.

Mainan Pembelajaran Pendidikan

GrowForest

Mainan Pembelajaran Pendidikan Membantu anak-anak memahami tujuan pembangunan lestari kehidupan di darat, perlindungan, pemuliharaan dan pemulihan hutan. Model pohon serupa dengan spesies akasia kayu domestik Taiwan, cedar dupa, Tochigi, cemara Taiwan, pohon kapur barus, dan cemara Asia. Sentuhan hangat dari tekstur kayu, aroma unik setiap spesies pokok, dan medan ketinggian untuk spesies pokok yang berbeza. Buku cerita bergambar membantu mendalami anak-anak dengan konsep pemuliharaan hutan, perbezaan pembelajaran antara spesies pokok Taiwan, membawa konsep hutan konservasi dengan buku bergambar.

Beg Pakaian Kesinambungan

Rhita

Beg Pakaian Kesinambungan Pemasangan dan pembongkaran dirancang untuk tujuan kesinambungan. Dengan sistem struktur engsel Inovatif yang dirancang, 70 peratus bahagiannya dikurangkan, tidak ada gam atau keling untuk pemasangan, tidak menjahit lapisan dalam, yang menjadikannya lebih mudah untuk diperbaiki, dan menurunkan 33 persen jumlah barang, akhirnya, memperluas koper kitaran hidup. Semua bahagian boleh dibeli secara individu, untuk menyesuaikan beg pakaian sendiri, atau penggantian alat ganti, tidak ada koper yang dikembalikan ke pusat pembaikan yang diperlukan, menjimatkan masa dan mengurangkan jejak karbon penghantaran.