Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Meja Yang Boleh Dikembangkan

Lido

Meja Yang Boleh Dikembangkan Lido dilipat menjadi kotak segi empat kecil. Apabila dilipat, ia berfungsi sebagai kotak simpanan barang-barang kecil. Sekiranya mereka mengangkat pelat sisi, kaki sendi keluar dari kotak dan Lido berubah menjadi meja teh atau meja kecil. Begitu juga, jika mereka membuka sepenuhnya pelat sisi di kedua sisi, ia berubah menjadi meja besar, dengan plat atas mempunyai lebar 75 Cm. Meja ini boleh dijadikan meja makan, terutama di Korea dan Jepun di mana duduk di lantai sambil makan adalah budaya yang biasa.

Alat Muzik

DrumString

Alat Muzik Menggabungkan dua instrumen bersama-sama yang bermaksud melahirkan suara baru, fungsi baru dalam penggunaan instrumen, cara baru untuk memainkan instrumen, penampilan baru. Timbangan nota untuk gendang adalah seperti D3, A3, Bb3, C4, D4, E4, F4, A4 dan skala nota rentetan dirancang dalam sistem EADGBE. DrumString ringan dan mempunyai tali yang diikat di bahu dan pinggang oleh itu menggunakan dan memegang instrumen akan mudah dan memberi anda kemampuan menggunakan dua tangan.

Topi Keledar Basikal

Voronoi

Topi Keledar Basikal Helmet ini diilhamkan oleh struktur 3D Voronoi yang diedarkan secara meluas di Nature. Dengan gabungan teknik parametrik dan bionik, helmet basikal mempunyai sistem mekanikal luaran yang bertambah baik. Ia berbeza dengan struktur perlindungan serpihan tradisional dalam sistem mekanikal 3D bioniknya yang tidak ringkas. Apabila terkena kekuatan luaran, struktur ini menunjukkan kestabilan yang lebih baik. Pada keseimbangan ringan dan keselamatan, topi keledar bertujuan untuk menyediakan topi keledar basikal perlindungan diri yang lebih selesa, lebih bergaya, dan lebih selamat.

Meja Kopi

Planck

Meja Kopi Meja itu diperbuat daripada kepingan papan lapis yang berlainan yang dilekatkan bersama di bawah tekanan. Permukaannya dilapisi kertas pasir dan dirawat dengan pernis matt dan sangat kuat. Terdapat 2 tingkat - kerana bahagian dalam meja berongga - yang sangat praktikal untuk meletakkan majalah atau kotak-kotak. Di bawah meja terdapat binaan roda peluru. Jadi jurang antara lantai dan meja sangat kecil, tetapi pada masa yang sama, ia mudah dipindahkan. Cara penggunaan papan lapis (menegak) menjadikannya sangat kuat.

Konsep Ruang Rehat

Dhyan

Konsep Ruang Rehat Konsep ruang rehat Dyhan menggabungkan reka bentuk moden dengan idea timur tradisional dan prinsip ketenangan dalaman dengan menghubungkan dengan alam semula jadi. Menggunakan Lingam sebagai inspirasi bentuk dan pohon Bodhi dan kebun Jepun sebagai asas pada modul konsep, Dhyan (Sanskrit: meditasi) mengubah falsafah timur menjadi konfigurasi yang bervariasi, yang memungkinkan pengguna untuk memilih jalan menuju zen / relaksasi. Mod kolam air mengelilingi pengguna dengan air terjun dan kolam, sedangkan mod taman mengelilingi pengguna dengan tanaman hijau. Mod standard mengandungi kawasan penyimpanan di bawah platform yang berfungsi sebagai rak.

Kawalan Akses Pengecaman Wajah 3D

Ezalor

Kawalan Akses Pengecaman Wajah 3D Temui pelbagai sistem kawalan akses sensor dan kamera, Ezalor. Algoritma dan pengkomputeran tempatan direkayasa untuk privasi. Teknologi anti-spoofing tahap kewangan menghalang topeng muka palsu. Pencahayaan reflektif lembut membawa keselesaan. Dalam sekelip mata, pengguna dapat mengakses tempat yang mereka sukai dengan mudah. Pengesahan tanpa sentuhan memastikan kebersihan.