Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Meja Kopi

Drop

Meja Kopi Drop yang dihasilkan oleh tuan kayu dan marmar dengan teliti; terdiri daripada badan lakuer pada kayu padu dan marmar. Tekstur marmar khas memisahkan semua produk antara satu sama lain. Bahagian ruang meja kopi drop membantu mengatur aksesori rumah kecil. Satu lagi sifat penting dalam reka bentuk adalah kemudahan pergerakan yang disediakan oleh roda tersembunyi yang terletak di bawah badan. Reka bentuk ini memungkinkan untuk membuat kombinasi yang berbeza dengan alternatif marmar dan warna.

Meja Kerja

Timbiriche

Meja Kerja Reka bentuknya menggambarkan kehidupan manusia kontemporari yang terus berubah dalam ruang yang berliku-liku dan inventif yang dengan permukaan tunggal sesuai dengan ketiadaan atau kehadiran kepingan kayu yang meluncur, ditanggalkan atau ditempatkan, menawarkan banyak kemungkinan untuk mengatur objek di ruang kerja, menjamin kekekalan di tempat yang dibuat khas dan yang memenuhi keperluan setiap saat. Para pereka diilhamkan oleh permainan timbiriche tradisional, memperbaharui hakikat untuk menampung matriks titik bergerak peribadi yang memberikan ruang yang menyenangkan ke tempat kerja.

Karpet Yang Boleh Disesuaikan

Jigzaw Stardust

Karpet Yang Boleh Disesuaikan Permaidani dibuat dalam bentuk rombus dan segi enam, mudah diletakkan bersebelahan dengan permukaan anti slip. Sempurna untuk menutup lantai dan bahkan untuk dinding untuk mengurangkan bunyi yang mengganggu. Potongan ini terdapat dalam 2 jenis. Potongan berwarna merah jambu muda disisipkan dengan tangan dari bulu NZ dengan garis bersulam pada serat pisang. Potongan Biru dicetak pada bulu.

Gitar Elektrik

Eagle

Gitar Elektrik The Eagle menyajikan konsep gitar elektrik baru berdasarkan reka bentuk ringan, futuristik dan ukiran dengan bahasa reka bentuk baru yang diilhamkan oleh falsafah reka bentuk Streamline dan Organik. Bentuk dan fungsi disatukan dalam satu kesatuan dengan perkadaran yang seimbang, isipadu yang saling bersambung dan garis yang elegan dengan rasa aliran dan kelajuan. Mungkin salah satu gitar elektrik paling ringan di pasaran sebenarnya.

Lampu Gantung

Space

Lampu Gantung Pereka loket ini diilhamkan oleh orbit elips dan parabola asteroid. Bentuk lampu yang unik ditentukan oleh tiang aluminium anodized yang disusun dengan tepat dalam cincin bercetak 3D, mewujudkan keseimbangan yang sempurna. Warna kaca putih di tengahnya selaras dengan tiang dan menambah penampilannya yang canggih. Ada yang mengatakan lampu itu menyerupai malaikat, yang lain menganggapnya seperti burung anggun.

Set Memasak Api

Firo

Set Memasak Api FIRO adalah set memasak 5kg pelbagai fungsi dan mudah alih untuk setiap api terbuka. Ketuhar memegang 4 periuk, terpasang yang boleh ditanggalkan pada pembinaan rel laci dengan sokongan berpusing untuk mengekalkan tahap makanan. Dengan demikian cara FIRO dapat digunakan dengan mudah dan selamat seperti laci tanpa menumpahkan makanan sementara oven meletakkan separuh jalan di dalam api. Periuk digunakan untuk tujuan memasak dan makan dan dikendalikan dengan alat makan yang menjepit di setiap sisi periuk untuk membawanya ke dalam poket penebat suhu semasa panas. Ia juga merangkumi selimut yang juga beg yang menyimpan semua peralatan berguna.