Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kapal Layar

Portofino Fly 35

Kapal Layar Portofino Fly 35, dipenuhi dengan cahaya semula jadi dari tingkap besar yang terletak di lorong, juga di kabin. Dimensinya menawarkan ruang yang belum pernah ada sebelumnya untuk kapal sebesar ini. Di seluruh kawasan pedalaman, palet warna hangat dan semula jadi, dengan pilihan komposisi warna dan bahan keseimbangan, menjadikan persekitaran di kawasan moden dan selesa, mengikuti trend reka bentuk dalaman antarabangsa.

Sink

Thalia

Sink Singki kelihatan seperti tunas yang siap mekar dan diisi: sangat mekar sehingga dibuat dari penyatuan kayu jati dan kayu jati yang mahir, intinya di bahagian atas dan yang lain di bahagian bawah. Pertandingan yang tegas dan selamat, memberikan sentuhan keanggunan khas dan keindahan warna dengan jalinan biji-bijian yang ceria dengan warna yang selalu berbeza yang menghasilkan singki yang unik. Keindahan objek ini dicirikan oleh asimetri dan keharmonisannya dengan pertemuan pelbagai bentuk dan pati kayu.

Pencahayaan Dan Sistem Bunyi

Luminous

Pencahayaan Dan Sistem Bunyi Luminous direka untuk menawarkan penyelesaian pencahayaan ergonomik dan sistem suara sekeliling dalam satu produk. Ini bertujuan untuk mewujudkan emosi yang ingin dirasakan oleh pengguna dan memanfaatkan gabungan bunyi dan cahaya untuk mencapai tujuan ini. Sistem bunyi dikembangkan berdasarkan pantulan suara dan mensimulasikan bunyi sekeliling 3D di dalam bilik tanpa memerlukan pendawaian dan memasang banyak pembesar suara di sekitar tempat. Sebagai lampu loket, Luminous mencipta pencahayaan langsung dan tidak langsung. Sistem pencahayaan ini memberikan cahaya kontras yang lembut, seragam, dan rendah yang dapat mencegah masalah silau dan penglihatan.

Basikal Elektrik

Ozoa

Basikal Elektrik Basikal elektrik OZOa mempunyai bingkai dengan bentuk 'Z' yang khas. Bingkai membentuk garis yang tidak terputus yang menghubungkan elemen fungsional utama kenderaan, seperti roda, stereng, tempat duduk dan pedal. Bentuk 'Z' berorientasi sedemikian rupa sehingga strukturnya memberikan suspensi belakang buatan semula jadi. Ekonomi berat disediakan dengan penggunaan profil aluminium di semua bahagian. Bateri ion litium yang boleh ditanggalkan dan dicas semula disatukan ke dalam bingkai.

Alam Awam

Quadrant Arcade

Alam Awam Arked yang disenaraikan Gred II telah diubah menjadi kehadiran jalan yang menarik dengan mengatur cahaya yang betul di tempat yang tepat. Umum, pencahayaan ambien digunakan secara holistik dan kesannya dipentaskan secara hierarki untuk mencapai variasi dalam corak cahaya yang menimbulkan minat dan mendorong peningkatan penggunaan ruang. Penggabungan strategik untuk reka bentuk dan penempatan pendiri fitur dinamik dikendalikan bersama dengan artis sehingga kesan visual kelihatan lebih halus daripada berlebihan. Dengan pudar siang, struktur elegan diserlahkan oleh irama pencahayaan elektrik.

Meja Yang Boleh Dikembangkan

Lido

Meja Yang Boleh Dikembangkan Lido dilipat menjadi kotak segi empat kecil. Apabila dilipat, ia berfungsi sebagai kotak simpanan barang-barang kecil. Sekiranya mereka mengangkat pelat sisi, kaki sendi keluar dari kotak dan Lido berubah menjadi meja teh atau meja kecil. Begitu juga, jika mereka membuka sepenuhnya pelat sisi di kedua sisi, ia berubah menjadi meja besar, dengan plat atas mempunyai lebar 75 Cm. Meja ini boleh dijadikan meja makan, terutama di Korea dan Jepun di mana duduk di lantai sambil makan adalah budaya yang biasa.