Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Taman Keluarga

Hangzhou Neobio

Taman Keluarga Berdasarkan susunan asal pusat membeli-belah, Hangzhou Neobio Family Park dibahagikan kepada empat kawasan fungsional utama, masing-masing dengan pelbagai ruang aksesori. Pembahagian seperti itu mengambil kira kumpulan umur, minat dan tingkah laku anak-anak, dan pada masa yang sama menggabungkan fungsi untuk hiburan, pendidikan dan rehat semasa aktiviti ibu bapa-anak. Peredaran yang wajar di ruang menjadikannya taman keluarga yang komprehensif yang menggabungkan aktiviti hiburan dan pendidikan.

Kelab Renang

Loong

Kelab Renang Gabungan perniagaan berorientasikan perkhidmatan dengan bentuk perniagaan baru adalah satu trend. Pereka secara eksperimen menggabungkan fungsi anak syarikat dengan perniagaan utama, mengoptimumkan semula fungsi utama latihan sukan ibu bapa-anak, dan membina projek itu ke dalam ruang yang komprehensif untuk pendidikan berenang dan sukan, menggabungkan hiburan dan riadah.

Kelab Kanak-Kanak

Meland

Kelab Kanak-Kanak Seluruh projek telah melengkapkan ungkapan yang sangat baik dari taman permainan dalaman ibu bapa-anak, menunjukkan tahap kelengkapan dan ketekalan yang tinggi dalam penyederhanaan dan naratif ruang. Reka bentuk garis halus menghubungkan kawasan berfungsi yang berbeza dan menyedari rasional aliran pengunjung. Naratif ruang, pada gilirannya, menghubungkan ruang yang berbeza melalui plot yang lengkap dan membawa pengguna untuk mengalami perjalanan interaksi ibu bapa-anak yang indah.

Apartmen

Home in Picture

Apartmen Projek ini adalah ruang kediaman yang diciptakan untuk keluarga empat dengan dua orang anak. Suasana alam mimpi yang diciptakan oleh reka bentuk rumah bukan sahaja berasal dari dunia dongeng yang diciptakan untuk anak-anak, tetapi juga dari rasa futuristik dan kejutan rohani yang dibawa oleh cabaran pada perabot rumah tradisional. Tidak terikat dengan kaedah dan corak yang kaku, perancang itu menguraikan logik tradisional dan memberikan tafsiran baru mengenai gaya hidup.

Reka Bentuk Dalaman Kediaman

Inside Out

Reka Bentuk Dalaman Kediaman Pereka seni bina projek reka bentuk dalaman solo pertama yang bebas, memilih campuran perabot khas Jepun dan Nordik untuk mewujudkan suasana yang selesa dan menyenangkan. Kayu dan kain digunakan terutamanya di seluruh flat dengan kelengkapan cahaya yang minimum. Konsep & quot; Inside Out & quot; kotak kayu diturunkan dengan pintu masuk dan koridor kayu yang bersambung sambil terbuka ke ruang tamu sebagai & quot; Di dalam & quot; mempamerkan buku dan pameran seni, dengan ruangan sebagai & quot; Luar & quot; poket ruang yang berfungsi berfungsi.

Ibu Pejabat

Nippo Junction

Ibu Pejabat Ibu Pejabat Nippo dibina di persimpangan infrastruktur bandar, jalan raya, dan taman bertingkat. Nippo adalah syarikat terkemuka dalam pembinaan jalan raya. Mereka mendefinisikan Michi, yang bermaksud "jalan" dalam bahasa Jepun, sebagai asas konsep reka bentuk mereka sebagai "apa yang menghubungkan pelbagai komponen". Michi menghubungkan bangunan dengan konteks bandar dan juga menghubungkan ruang kerja individu antara satu sama lain. Michi ditingkatkan untuk menjalin hubungan kreatif dan mewujudkan Junction Place tempat kerja yang unik hanya mungkin di sini di Nippo.