Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pejabat

Dunyue

Pejabat Semasa proses percakapan, pereka membiarkan reka bentuk tidak hanya pembahagian ruang dalaman tetapi hubungan kota / ruang / orang bersama, agar persekitaran dan ruang rendah tidak bertentangan di kota, siang hari adalah fasad tersembunyi di jalan, malam. Kemudian ia menjadi kotak cahaya kaca di sebuah bandar.

Dewan Makan

Elizabeth's Tree House

Dewan Makan Sebagai demonstrasi peranan seni bina dalam proses penyembuhan, Elizabeth's Tree House adalah paviliun makan baru untuk kem terapi di Kildare. Melayan anak-anak yang pulih dari penyakit serius, ruang ini membentuk sebuah oasis kayu di tengah-tengah hutan ek. Sistem diagrid kayu yang dinamik namun berfungsi merangkumi atap ekspresif, kaca yang luas, dan pelapisan larch berwarna-warni, mewujudkan ruang makan dalaman yang membentuk dialog dengan tasik dan hutan di sekitarnya. Hubungan yang mendalam dengan alam di semua peringkat mendorong keselesaan, kelonggaran, penyembuhan, dan pesona pengguna.

Ruang Berbilang Komersial

La Moitie

Ruang Berbilang Komersial Nama projek La Moitie berasal dari setengah terjemahan Perancis, dan reka bentuknya mencerminkan ini dengan tepat oleh keseimbangan yang telah dicapai antara unsur-unsur yang bertentangan: segi empat dan bulatan, terang dan gelap. Memandangkan ruang yang terbatas, pasukan berusaha untuk menjalin hubungan dan pembahagian antara dua kawasan runcit yang terpisah melalui penerapan dua warna yang berlawanan. Walaupun sempadan antara ruang merah jambu dan hitam jelas tetapi juga kabur pada perspektif yang berbeza. Tangga spiral, separuh merah jambu dan separuh hitam, diletakkan di tengah-tengah kedai dan menyediakan.

Pusat Kecantikan Perubatan

LaPuro

Pusat Kecantikan Perubatan Reka bentuk lebih daripada estetika yang baik. Ini adalah cara ruang digunakan. Pusat perubatan bersepadu bentuk dan berfungsi sebagai satu. Memahami permintaan pengguna dan memberi mereka pengalaman semua sentuhan halus di persekitaran sekitarnya yang merasa lega dan benar-benar peduli. Reka bentuk dan sistem teknologi baru memberikan penyelesaian kepada pengguna dan mudah dikendalikan. Dengan mempertimbangkan kesihatan, kesejahteraan dan perubatan, pusat ini mengadopsi bahan lestari yang ramah lingkungan dan memantau proses pembinaan. Semua elemen disatukan ke dalam reka bentuk yang sangat sesuai untuk pengguna.

Reka Bentuk Seni Bina Rumah

Bienville

Reka Bentuk Seni Bina Rumah Logistik keluarga pekerja ini memerlukan mereka berada di dalam rumah untuk jangka masa yang panjang, yang selain pekerjaan dan sekolah menjadi mengganggu kesejahteraan mereka. Mereka mulai merenungkan, seperti banyak keluarga, apakah pindah ke pinggir bandar, pertukaran jarak dekat dengan kemudahan bandar untuk halaman belakang yang lebih besar untuk meningkatkan akses luar diperlukan. Daripada bergerak jauh, mereka memutuskan untuk membina rumah baru yang akan mempertimbangkan semula batasan kehidupan rumah tertutup di kawasan bandar kecil. Prinsip pengorganisasian projek ini adalah untuk membuat akses luar ruangan sebanyak mungkin dari kawasan komunal.

Kapel Perkahwinan

Cloud of Luster

Kapel Perkahwinan The Cloud of lustre adalah kapel perkahwinan yang terletak di dalam dewan upacara perkahwinan di bandar Himeji, Jepun. Reka bentuknya cuba menerjemahkan semangat upacara perkahwinan moden ke ruang fizikal. Kapel semuanya berwarna putih, bentuk awan menyelimuti hampir seluruhnya dengan kaca melengkung yang membukanya ke taman dan lembangan air di sekitarnya. Lajur diapit dengan modal hiperbolik seperti kepala yang menghubungkannya dengan lancar ke siling minimalis. Kapel socle di sisi lembangan adalah lekukan hiperbolik yang memungkinkan keseluruhan struktur muncul seolah-olah terapung di atas air dan menonjolkan ringannya.