Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Klinik Kecantikan Perubatan

Chun Shi

Klinik Kecantikan Perubatan Konsep reka bentuk di sebalik projek ini adalah "klinik tidak seperti klinik" dan diilhamkan oleh beberapa galeri seni kecil tetapi cantik, dan para pereka berharap klinik perubatan ini mempunyai perangai galeri. Dengan cara ini para tamu dapat merasakan keindahan yang elegan dan suasana yang santai, bukan persekitaran klinikal yang tertekan. Mereka menambah kanopi di pintu masuk dan kolam renang tanpa batas. Kolam renang secara visual menghubungkan dengan tasik dan mencerminkan seni bina dan siang hari, menarik para tetamu.

Ruang Perniagaan

Rublev

Ruang Perniagaan Reka bentuk ruang tamu diilhamkan berdasarkan konstruktivisme Rusia, Menara Tatlin, dan budaya Rusia. Menara berbentuk kesatuan digunakan sebagai penangkap mata di ruang istirahat, ini untuk mewujudkan ruang yang berbeza di ruang istirahat sebagai jenis pengezonan tertentu. Kerana kubah berbentuk bulat, ruang istirahat adalah kawasan yang selesa dengan zon yang berbeza dengan jumlah kapasiti 460 tempat duduk. Kawasan ini dilihat dengan pelbagai jenis tempat duduk, untuk makan; bekerja; selesa dan santai. Kubah cahaya bulat yang diletakkan di siling yang dibentuk bergelombang mempunyai pencahayaan dinamik yang berubah pada waktu siang.

Rumah Kediaman

SV Villa

Rumah Kediaman Premis SV Villa adalah tinggal di bandar dengan keistimewaan kawasan desa dan juga reka bentuk kontemporari. Laman web ini, dengan pemandangan kota Barcelona, Gunung Montjuic dan Laut Mediterranean di latar belakang, mewujudkan keadaan pencahayaan yang tidak biasa. Rumah ini memfokuskan pada bahan tempatan dan kaedah pengeluaran tradisional sambil mengekalkan tahap estetika yang sangat tinggi. Ini adalah rumah yang mempunyai kepekaan dan rasa hormat terhadap laman webnya

Unit Perumahan

The Square

Unit Perumahan Idea Reka Bentuk adalah untuk mengkaji hubungan seni bina antara pelbagai bentuk yang disusun bersama untuk membuat seperti unit bergerak. Projek ini terdiri daripada 6 unit masing-masing adalah 2 kontena penghantaran terpasang di atas satu sama lain membentuk Massa Bentuk L. Unit berbentuk L ini dipasang pada kedudukan bertindih yang mewujudkan Kekosongan dan Pepejal untuk memberikan perasaan pergerakan dan memberikan cahaya siang yang mencukupi dan pengudaraan yang baik persekitaran. Matlamat reka bentuk utama adalah untuk membuat sebuah rumah kecil bagi mereka yang bermalam di jalanan tanpa rumah atau tempat tinggal.

Restoran Cina

Ben Ran

Restoran Cina Ben Ran adalah Restoran Cina yang harmoni secara artistik, yang terletak di Hotel Mewah, Vangohh Eminent, Malaysia. Pereka menggunakan teknik gaya Oriental yang introvert dan ringkas untuk mewujudkan rasa, budaya, dan jiwa sebenar restoran. Ini adalah simbol kejernihan mental, meninggalkan kesejahteraan, dan mencapai kembali semula jadi dan semula jadi ke fikiran semula jadi. Bahagian dalamannya semula jadi dan tidak canggih. Dengan menggunakan konsep kuno juga sinkronis dengan nama restoran Ben Ran, yang bermaksud asli dan semula jadi. Restorannya seluas 4088 kaki persegi.

Pengaktifan Energik Footbridges

Solar Skywalks

Pengaktifan Energik Footbridges Metropolis dunia - seperti Beijing - mempunyai sebilangan besar trotoar yang melintasi arteri lalu lintas yang sibuk. Mereka sering tidak menarik, menurunkan keseluruhan kesan bandar. Idea pereka untuk melapisi kawasan kaki dengan estetika, menghasilkan modul PV yang menjana kuasa dan mengubahnya menjadi tempat bandar yang menarik bukan sahaja berkesinambungan tetapi juga mewujudkan kepelbagaian ukiran yang menjadi perhatian dalam pemandangan bandar. Stesen pengecasan E-car atau E-basikal di bawah kawasan kaki menggunakan tenaga suria secara langsung di lokasi.