Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Portal Kereta Api Masa Depan Portal Ringan

Light Portal

Portal Kereta Api Masa Depan Portal Ringan Light Portal adalah pelan induk Yibin Highspeed Rail City. Pembaharuan gaya hidup mengesyorkan kepada semua peringkat umur sepanjang tahun. Di sebelah Stesen Kereta Api Berkelajuan Tinggi Yibin yang beroperasi sejak Jun 2019, Yibin Greenland Center terdiri daripada Menara Berkembar 160m tinggi yang menggabungkan seni bina dan alam semula jadi dengan jalan lanskap sepanjang 1km. Yibin mempunyai sejarah selama lebih dari 4000 tahun, mengumpulkan kebijaksanaan dan budaya seperti sedimen di sungai yang menandakan perkembangan Yibin. Menara Berkembar berfungsi sebagai portal ringan untuk membimbing pelawat dan juga mercu tanda untuk berkumpul penduduk.

Klinik Pergigian

Clinique ii

Klinik Pergigian Clinique ii adalah klinik ortodontik swasta untuk pemimpin pendapat dan pakar cahaya yang menggunakan dan meneliti teknik dan bahan yang paling maju dalam disiplinnya. Arkitek membayangkan konsep implan berdasarkan ortodontik khas penggunaan alat perubatan ketepatan tinggi sebagai prinsip reka bentuk di seluruh ruang. Permukaan dan perabot dinding dalaman bergabung dengan lancar menjadi cangkang putih dengan percikan corian kuning di mana teknologi perubatan canggih ditanamkan.

Pusat Budaya Pemikiran Semula Abad Pertengahan

Medieval Rethink

Pusat Budaya Pemikiran Semula Abad Pertengahan Pemikiran Kembali Abad Pertengahan adalah tindak balas kepada komisi swasta untuk membina Pusat Kebudayaan untuk sebuah perkampungan kecil yang tidak didedahkan di Provinsi Guangdong, yang bermula sejak 900 tahun hingga Dinasti Song. Pembangunan seluas empat tingkat seluas 7000 meter persegi berpusat di sekitar formasi batu kuno yang dikenali sebagai Batu Ding Qi, simbol asal kampung. Konsep reka bentuk projek ini didasarkan pada mempamerkan sejarah dan budaya kampung kuno sambil menghubungkan yang lama dan yang baru. Pusat Kebudayaan berdiri sebagai penafsiran semula kampung kuno dan transformasi menjadi seni bina kontemporari.

Pusat Penjualan

Feiliyundi

Pusat Penjualan Karya reka bentuk yang baik akan membangkitkan emosi orang. Pereka melompat dari memori gaya tradisional dan memberikan pengalaman baru dalam struktur ruang yang luar biasa dan futuristik. Ruang pengalaman persekitaran yang mendalam dibina melalui penempatan pemasangan artistik yang teliti, pergerakan ruang yang jelas dan permukaan hiasan yang diturap oleh bahan dan warna. Berada di dalamnya bukan hanya kembali ke alam, tetapi juga perjalanan yang bermanfaat.

Pusat Penjualan

HuiSheng Lanhai

Pusat Penjualan Dengan tema lautan reka bentuk pemandangan, gunakan jiwa ruang angkasa, dengan kotak piksel sebagai elemen komunikasi visual, biarkan anak-anak dalam permainan untuk meneroka penemuan pembelajaran dan pertumbuhan menjadi inti dari kes ini, penentuan kedudukan ruang bebas menghadirkan kesan fantasi pendidikan dalam keseronokan. Dari bentuk, skala, kemudahan warna, struktur hingga pengalaman deria psikologi, konsep ruang terus dan diperkaya apabila semua elemen disatukan dan bertembung.

Pusat Penjualan

Ad Jinli

Pusat Penjualan Projek ini telah mengubahsuai bangunan lama di plot bandar dan memberikan misi berfungsi baru ke bangunan-bangunan tersebut untuk memenuhi syarat-syarat fungsi baru. Pereka berusaha memimpin orang ramai untuk menerima gaya moden di bandar empat tingkat dari transformasi fasad bangunan ke reka bentuk hiasan dalaman untuk memastikan integriti pelaksanaan projek.