Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Aplikasi Menonton

TTMM for Pebble

Aplikasi Menonton TTMM adalah koleksi 130 Watchfaces yang dikhaskan untuk jam pintar Pebble 2. Model khusus menunjukkan waktu dan tarikh, hari minggu, langkah, waktu aktiviti, jarak, suhu dan bateri atau status Bluetooth. Pengguna dapat menyesuaikan jenis maklumat dan melihat data tambahan setelah digoncang. TTMM Watchfaces ringkas, minimal, estetik dalam reka bentuk. Ini adalah gabungan digit dan maklumat-grafik abstrak yang sesuai untuk era robot.

Aplikasi Menonton

TTMM for Fitbit

Aplikasi Menonton TTMM adalah koleksi 21 jam wajah yang dikhaskan untuk jam tangan pintar Fitbit Versa dan Fitbit Ionic. Muka jam mempunyai tetapan komplikasi hanya dengan ketukan sederhana di skrin. Ini menjadikan mereka sangat cepat dan mudah menyesuaikan warna, pratetap reka bentuk dan komplikasi mengikut pilihan pengguna. Ia diilhamkan dengan filem seperti siri Blade Runner dan Twin Peaks.

Aplikasi

TTMM

Aplikasi TTMM adalah koleksi ruang menonton untuk jam pintar Pebble Time dan Pebble Time Round. Anda akan dapati di sini dua aplikasi (baik untuk platform Android dan iOS) dengan model 50 dan 18 dalam lebih dari 600 variasi warna. TTMM adalah gabungan digit dan infografik abstrak yang ringkas, minimum dan estetik. Sekarang anda boleh memilih gaya masa anda sesuka hati.

Label Wain

KannuNaUm

Label Wain Reka bentuk label wain KannuNaUm dicirikan oleh gaya yang halus dan minimal, yang diperoleh dengan mencari simbol yang dapat mewakili sejarahnya. Wilayah, budaya dan minat para penanam anggur di Tanah Panjang Umur disatukan ke dalam dua label yang diselaraskan ini. Segala-galanya disempurnakan dengan reka bentuk limau centenarian yang telah dibuat dengan teknik emas yang dicurahkan dalam bentuk 3D. Reka bentuk ikonografi yang melambangkan sejarah wain ini dan bersamanya sejarah tanah yang dilahirkan, Ogliastra the Land of the Centenaries di Sardinia.

Reka Bentuk Label Wain

I Classici Cherchi

Reka Bentuk Label Wain Untuk kilang wain bersejarah di Sardinia, sejak tahun 1970, ia telah direka bentuk semula label untuk barisan wain The Classics. Kajian label baru ingin mengekalkan hubungan dengan tradisi yang diterapkan syarikat itu. Tidak seperti label sebelumnya, ia berfungsi untuk memberikan sentuhan keanggunan yang sesuai dengan kualiti wain yang tinggi. Kerana label telah berfungsi dengan teknik Braille yang membawa keanggunan dan gaya tanpa menimbang. Corak bunga didasarkan pada penjelasan grafik pola gereja Santa Croce yang berdekatan di Usini, yang juga merupakan logo syarikat.

Label Wain

Guapos

Label Wain Reka bentuk ini bertujuan untuk menggabungkan antara reka bentuk moden dan kecenderungan nordik dalam seni, yang menggambarkan negara asal anggur. Setiap potongan tepi mewakili ketinggian di mana setiap kebun anggur tumbuh dan warna masing-masing untuk varieti anggur. Apabila semua botol diselaraskan sebaris, ia membentuk bentuk lanskap di utara Portugal, wilayah yang melahirkan anggur ini.