Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Reka Bentuk Jenama

Queen

Reka Bentuk Jenama Reka bentuk yang diperluas berdasarkan konsep ratu dan papan catur. Dengan dua warna hitam dan emas, reka bentuknya adalah untuk menyampaikan rasa kelas tinggi dan membentuk semula imej visual. Sebagai tambahan kepada garis logam dan emas yang digunakan dalam produk itu sendiri, elemen pemandangan dibina untuk memancarkan kesan catur perang, dan kami menggunakan koordinasi pencahayaan panggung untuk menghasilkan asap dan cahaya perang.

Arca

Atgbeyond

Arca Xi'an terletak di tempat permulaan Great Silk Road. Dalam proses penyelidikan kreatif seni, mereka menggabungkan sifat moden jenama hotel Xi'an W, sejarah dan budaya khas Xi'an, dan kisah seni yang indah dari Dinasti Tang. Pop yang digabungkan dengan seni grafiti menjadi ungkapan artistik hotel W yang memberi kesan mendalam.

Yong A Rebranding Pelabuhan

Hak Hi Kong

Yong A Rebranding Pelabuhan Cadangan itu menggunakan tiga konsep untuk membina semula sistem CI untuk Pelabuhan Perikanan Yong-An. Yang pertama adalah logo baru yang dibuat dengan bahan visual khusus yang diekstrak dari ciri budaya masyarakat Hakka. Langkah seterusnya adalah penyelidikan semula pengalaman hiburan, kemudian buat dua watak maskot yang mewakili dan biarkan mereka muncul di tarikan baru untuk memandu pelancong ke pelabuhan. Akhir sekali, merancang sembilan tempat di dalamnya, dikelilingi dengan aktiviti hiburan dan masakan yang lazat.

Reka Bentuk Pameran

Tape Art

Reka Bentuk Pameran Pada tahun 2019, pesta visual garis, potongan warna, dan pendarfluor mencetuskan Taipei. Ia adalah Tape That Art Exhibition yang dianjurkan oleh FunDesign.tv dan Tape That Collective. Pelbagai projek dengan idea dan teknik yang luar biasa disajikan dalam 8 pemasangan seni pita dan mempamerkan lebih dari 40 lukisan pita, bersama dengan video karya seniman pada masa lalu. Mereka juga menambahkan suara dan cahaya yang cemerlang untuk menjadikan acara ini sebagai lingkungan seni yang mengasyikkan dan bahan-bahan yang mereka pakai termasuk pita kain, pita saluran, kaset kertas, kisah pembungkusan, pita plastik, dan kerajang.

Seni Pemasangan

Inorganic Mineral

Seni Pemasangan Diilhamkan oleh perasaan mendalam terhadap alam dan pengalaman sebagai arkitek, Lee Chi memfokuskan diri pada penciptaan pemasangan seni botani yang unik. Dengan merefleksikan sifat seni dan meneliti teknik kreatif, Lee mengubah peristiwa kehidupan menjadi karya seni formal. Tema siri karya ini adalah untuk menyelidiki sifat bahan dan bagaimana bahan dapat dibina semula oleh sistem estetika dan perspektif baru. Lee juga percaya bahawa pengubahsuaian semula dan pembinaan semula tumbuhan dan bahan buatan lain boleh menjadikan landskap semula jadi memberi kesan emosi kepada orang.

Penjenamaan Semula Syarikat

Astra Make-up

Penjenamaan Semula Syarikat Kekuatan jenama bukan hanya terletak pada kemampuan dan visi, tetapi juga komunikasi. Katalog yang mudah digunakan yang dipenuhi dengan fotografi produk yang kuat; laman web berorientasikan pengguna dan menarik yang menyediakan perkhidmatan dalam talian dan gambaran keseluruhan produk jenama. Kami juga mengembangkan bahasa visual dalam representasi sensasi jenama dengan gaya fesyen fotografi dan garis komunikasi segar di media sosial, mewujudkan dialog antara syarikat dan pengguna.