Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Menara Pendakian

Wisdom Path

Menara Pendakian Menara air yang tidak berfungsi telah diputuskan oleh pengurusan Bengkel untuk membina semula untuk menjadi tembok pendakian. Menjadi titik tertinggi di sekitarnya dapat dilihat dengan baik di luar Bengkel. Ia memiliki pemandangan indah di tasik Senezh, wilayah Bengkel dan hutan pinus di sekitarnya. Setelah tamat pengajian, para pelajar mengambil bahagian dalam upacara pendakian ke puncak menara yang menjadi tempat pemerhatian. Pergerakan spiral di sekitar menara adalah simbol pengalaman mendapatkan proses. Dan titik tertinggi adalah simbol pengalaman hidup yang akhirnya berubah menjadi batu kebijaksanaan.

Pembungkusan Kek Catur

K & Q

Pembungkusan Kek Catur Ini adalah reka bentuk pembungkusan untuk barangan bakar (kek tongkat, pemodal). Dengan nisbah panjang hingga lebar 8: 1, sisi lengan baju ini sangat panjang dan ditutup dengan corak papan centang. Corak terus ke depan, yang juga mempunyai tetingkap yang terletak di tengah-tengah di mana kandungan lengan baju dapat dilihat. Apabila semua lapan lengan baju yang terdapat di dalam set hadiah ini diselaraskan, corak kotak catur yang cantik akan terungkap. K & amp; Q menjadikan majlis istimewa anda semeriah dengan minum teh raja dan ratu.

Pembungkusan Kek Wafer

Miyabi Monaka

Pembungkusan Kek Wafer Ini adalah reka bentuk pembungkusan untuk kue wafer yang diisi dengan selai kacang. Pakej ini direka dengan motif tatami untuk membangkitkan bilik Jepun. Mereka juga hadir dengan reka bentuk pakej gaya lengan baju selain pakej. Ini memungkinkan untuk (1) menunjukkan perapian tradisional, ciri unik dari ruang teh, dan (2) membuat ruang teh dalam 2-tikar, 3-tikar, 4,5-tikar, 18-tikar, dan berbagai ukuran lainnya. Bahagian belakang bungkusan dihiasi dengan reka bentuk selain motif tatami sehingga boleh dijual secara berasingan.

Seni Fotografi

Forgotten Paris

Seni Fotografi Paris yang dilupakan adalah gambar hitam putih dari bawah tanah lama ibu kota Perancis. Reka bentuk ini adalah repertoar tempat yang hanya diketahui oleh sedikit orang kerana tidak sah dan sukar diakses. Matthieu Bouvier telah menjelajahi tempat-tempat berbahaya ini selama sepuluh tahun untuk mengetahui masa lalu yang dilupakan ini.

Koktel Bungkusan

Boho Ras

Koktel Bungkusan Boho Ras menjual koktel bungkusan yang dibuat dengan minuman beralkohol India terbaik. Produk ini mempunyai getaran Bohemia, yang menggambarkan gaya hidup artistik yang tidak konvensional dan visual produk adalah gambaran abstrak kegembiraan yang diterima pengguna setelah minum koktel. Ia berjaya mencapai titik tengah di mana Global dan Local bertemu, di mana mereka bergabung untuk membentuk getaran Glocal untuk produk tersebut. Boho Ras menjual minuman keras dalam botol 200ml dan minuman koktel dalam botol 200ml dan 750 ml.

Podcast

News app

Podcast Berita adalah aplikasi wawancara untuk maklumat audio. Ia diilhamkan oleh reka bentuk rata epal iOS dengan ilustrasi untuk menggambarkan blok maklumat. Secara visual latar belakang mempunyai warna biru elektrik sebagai misi untuk menjadikan blok-bloknya menonjol. Terdapat sedikit elemen grafik, objektifnya, untuk menjadikan aplikasi mudah digunakan tanpa mengalihkan perhatian pengguna atau kehilangannya.