Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Reka Bentuk Pemasangan Seni

Kasane no Irome - Piling up Colors

Reka Bentuk Pemasangan Seni Reka bentuk pemasangan Tarian Jepun. Orang Jepun telah mengumpulkan warna dari zaman dahulu untuk menyatakan perkara suci. Juga, menumpuk kertas dengan siluet persegi telah digunakan sebagai benda yang mewakili kedalaman suci. Nakamura Kazunobu merancang ruang yang mengubah atmosfer dengan menukar kepada pelbagai warna dengan bentuk "cerucuk" persegi sebagai motif. Panel terbang di udara berpusat pada penari menutupi langit di atas ruang pentas dan menggambarkan penampilan cahaya yang melewati ruang yang tidak dapat dilihat tanpa panel.

Pembungkusan Hadiah Untuk Kek

Marais

Pembungkusan Hadiah Untuk Kek Pembungkusan hadiah untuk kek (pemodal). Gambar menunjukkan kotak bersaiz 15 kek (Dua oktaf). Biasanya, kotak hadiah hanya menyusun semua kek dengan kemas. Walau bagaimanapun, kotak kek yang dibungkus secara individu adalah berbeza. mereka mengurangkan kos dengan hanya memfokuskan pada satu reka bentuk, dan dengan menggunakan semua enam permukaan, mereka dapat membuat semula setiap jenis papan kekunci. Dengan menggunakan reka bentuk ini, mereka dapat membuat sebarang ukuran papan kekunci, dari papan kekunci kecil, hingga piano besar 88 kekunci, dan bahkan lebih besar. Sebagai contoh, untuk satu oktaf daripada 13 kunci, mereka menggunakan 8 kek. Dan piano besar 88 kunci akan menjadi kotak hadiah 52 kek.

Identiti Jenama

SioZEN

Identiti Jenama Siozen memperkenalkan sistem kebersihan tahap tinggi revolusioner baru yang secara unik mengubah permukaan ruang, tangan dan udara anda menjadi sistem pertahanan pencemaran mikrob / toksik yang kuat. Kaedah pembinaan moden sangat bagus untuk memberi kita kecekapan dan kecekapan tenaga yang lebih baik, tetapi harganya mahal. Bangunan yang lebih ketat dan bebas draf menyumbang kepada penambahan pencemaran yang tidak terkira banyaknya. Walaupun sistem pengudaraan bangunan dirancang dengan baik dan dijaga dengan baik, pencemaran dalaman tetap menjadi masalah serius. Pendekatan baru diperlukan.

Pembungkusan

The Fruits Toilet Paper

Pembungkusan Banyak syarikat dan kedai di seluruh Jepun memberikan sebungkus kertas tandas kepada pelanggan sebagai hadiah baru untuk menunjukkan penghargaan mereka. Kertas Tandas Buah telah dirancang untuk memikat pelanggan dengan gaya comelnya, sesuai untuk majlis-majlis seperti itu. Terdapat 4 reka bentuk untuk dipilih dari Kiwi, Strawberry, Watermelon, dan Orange. Sejak pengumuman reka bentuk dan peluncuran produk, produk ini telah diperkenalkan di lebih dari 50 outlet media, termasuk stesen TV, majalah, dan laman web, di 23 kota di 19 negara.

Menara Pendakian

Wisdom Path

Menara Pendakian Menara air yang tidak berfungsi telah diputuskan oleh pengurusan Bengkel untuk membina semula untuk menjadi tembok pendakian. Menjadi titik tertinggi di sekitarnya dapat dilihat dengan baik di luar Bengkel. Ia memiliki pemandangan indah di tasik Senezh, wilayah Bengkel dan hutan pinus di sekitarnya. Setelah tamat pengajian, para pelajar mengambil bahagian dalam upacara pendakian ke puncak menara yang menjadi tempat pemerhatian. Pergerakan spiral di sekitar menara adalah simbol pengalaman mendapatkan proses. Dan titik tertinggi adalah simbol pengalaman hidup yang akhirnya berubah menjadi batu kebijaksanaan.

Pembungkusan Kek Catur

K & Q

Pembungkusan Kek Catur Ini adalah reka bentuk pembungkusan untuk barangan bakar (kek tongkat, pemodal). Dengan nisbah panjang hingga lebar 8: 1, sisi lengan baju ini sangat panjang dan ditutup dengan corak papan centang. Corak terus ke depan, yang juga mempunyai tetingkap yang terletak di tengah-tengah di mana kandungan lengan baju dapat dilihat. Apabila semua lapan lengan baju yang terdapat di dalam set hadiah ini diselaraskan, corak kotak catur yang cantik akan terungkap. K & amp; Q menjadikan majlis istimewa anda semeriah dengan minum teh raja dan ratu.