Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Set Kalung Dan Anting-Anting

Ocean Waves

Set Kalung Dan Anting-Anting Kalung ombak samudera adalah perhiasan perhiasan kontemporari yang indah. Inspirasi asas reka bentuk adalah lautan. Kekayaan, kesegaran dan kemurniannya adalah elemen utama yang diproyeksikan dalam kalung. Pereka telah menggunakan keseimbangan warna biru dan putih yang baik untuk menunjukkan visi percikan ombak lautan. Ia buatan tangan dari emas putih 18K dan disatukan dengan berlian dan safir biru. Kalungnya cukup besar namun halus. Ia dirancang agar sesuai dengan semua bentuk pakaian, tetapi lebih sesuai dipasangkan dengan garis leher yang tidak akan tumpang tindih.

Tekstil Bercetak

The Withering Flower

Tekstil Bercetak Bunga layu adalah perayaan kekuatan gambar bunga. Bunga itu adalah subjek popular yang ditulis sebagai keperibadian dalam kesusasteraan Cina. Berbeza dengan populariti bunga mekar, gambar bunga busuk sering dikaitkan dengan jinx dan pantang larang. Koleksi ini melihat apa yang membentuk persepsi masyarakat tentang apa yang luhur dan tidak sopan. Didesain dalam gaun tulle sepanjang 100cm hingga 200cm, percetakan silkscreen pada kain mesh tembus, teknik tekstil membolehkan cetakan tetap legap dan melekap pada jala, sehingga menghasilkan cetakan yang terapung di udara.

Cincin

Arch

Cincin Pereka mendapat inspirasi dari bentuk struktur lengkungan dan pelangi. Dua motif - bentuk lengkungan dan bentuk penurunan, digabungkan untuk membuat bentuk 3 dimensi tunggal. Dengan menggabungkan garis dan bentuk minimal dan menggunakan motif sederhana dan umum, hasilnya adalah cincin sederhana dan elegan yang dibuat berani dan suka bermain dengan memberi ruang untuk tenaga dan irama mengalir. Dari sudut yang berbeza bentuk cincin berubah - bentuk penurunan dilihat dari sudut depan, bentuk lengkungan dilihat dari sudut sisi, dan salib dilihat dari sudut atas. Ini memberi rangsangan kepada pemakainya.

Cincin

Touch

Cincin Dengan isyarat sederhana, tindakan sentuhan menyampaikan emosi yang kaya. Melalui cincin Sentuh, pereka bertujuan untuk menyampaikan perasaan hangat dan tanpa bentuk ini dengan logam sejuk dan padat. 2 lekuk digabungkan untuk membentuk cincin yang menunjukkan 2 orang berpegangan tangan. Cincin berubah aspeknya apabila posisinya diputar pada jari dan dilihat dari sudut yang berbeza. Apabila bahagian yang bersambung diposisikan di antara jari anda, cincin kelihatan sama ada kuning atau putih. Apabila bahagian yang bersambung diletakkan di jari, anda dapat menikmati warna kuning dan putih bersama-sama.

Cincin Struktur

Spatial

Cincin Struktur Reka bentuknya merangkumi struktur bingkai logam di mana druzy dipegang sedemikian rupa sehingga ada penekanan pada kedua batu dan juga struktur bingkai logam. Strukturnya cukup terbuka dan memastikan bahawa batu itu adalah bintang reka bentuknya. Bentuk druzy dan bola logam yang tidak teratur yang menyatukan struktur membawa sedikit kelembutan pada reka bentuk. Ia berani, kemas dan boleh dipakai.

Reka Bentuk Pakaian

Sidharth kumar

Reka Bentuk Pakaian NS GAIA adalah label pakaian wanita kontemporari yang berasal dari New Delhi yang kaya dengan reka bentuk dan teknik fabrik yang unik. Jenama ini merupakan penyokong utama pengeluaran yang penuh perhatian dan semua perkara seperti berbasikal dan mengitar semula. Kepentingan faktor ini tercermin dalam tiang penamaan, 'N' dan 'S' di NS GAIA yang bermaksud Alam dan Kelestarian. Pendekatan NS GAIA adalah "kurang lebih banyak". Label memainkan peranan aktif dalam pergerakan fesyen perlahan dengan memastikan kesan persekitaran minimum.