Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pawagam

Wuhan Pixel Box Cinema

Pawagam "Pixel" adalah elemen dasar gambar, pereka meneroka hubungan pergerakan dan piksel untuk menjadi tema reka bentuk ini. "Pixel" diterapkan di berbagai area pawagam. Dewan besar box office menempatkan sampul melengkung yang luar biasa yang dibentuk oleh lebih dari 6000 keping panel keluli tahan karat. Dinding paparan ciri dihiasi dengan sejumlah besar jalur persegi yang menonjol dari dinding yang menyajikan nama glamor pawagam. Di dalam pawagam ini, semua orang akan menikmati suasana dunia digital yang hebat yang dihasilkan oleh perpaduan semua elemen "Pixel".

Nama Projek : Wuhan Pixel Box Cinema, Nama pereka : Ajax Law, Nama pelanggan : Hubei Xiang Sheng & Insun Entertainment Co. Ltd..

Wuhan Pixel Box Cinema Pawagam

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.