Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Struktur Kanopi Photochromic

Or2

Struktur Kanopi Photochromic Or2 adalah struktur bumbung permukaan tunggal yang bertindak balas terhadap cahaya matahari. Segmen poligonal permukaan bertindak balas terhadap cahaya ultra-ungu, memetakan kedudukan dan intensiti sinar suria. Ketika berada di tempat teduh, bahagian Or2 berwarna putih lut sinar. Namun apabila terkena cahaya matahari, mereka menjadi berwarna, membanjiri ruang di bawah ini dengan warna cahaya yang berbeza. Pada siang hari Or2 menjadi alat teduhan secara pasif mengawal ruang di bawahnya. Pada waktu malam Or2 berubah menjadi candelier besar, menyebarkan cahaya yang telah dikumpulkan oleh sel fotovoltaik bersepadu pada siang hari.

Nama Projek : Or2, Nama pereka : Christoph Klemmt & Rajat Sodhi, Nama pelanggan : Orproject.

Or2 Struktur Kanopi Photochromic

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.