Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Koleksi Bilik Mandi

Up

Koleksi Bilik Mandi Di atas, koleksi bilik mandi yang dirancang oleh Emanuele Pangrazi, menunjukkan bagaimana konsep sederhana dapat menghasilkan inovasi. Idea awal adalah untuk meningkatkan keselesaan sedikit memiringkan bidang tempat duduk kebersihan. Idea ini berubah menjadi tema reka bentuk utama dan terdapat dalam semua elemen koleksi. Tema utama dan hubungan geometri yang ketat memberikan koleksi gaya kontemporari sesuai dengan cita rasa Eropah.

Nama Projek : Up, Nama pereka : Emanuele Pangrazi, Nama pelanggan : Huida Sanitary Ware Co. Ltd..

Up Koleksi Bilik Mandi

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.