Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kotak Dvd

Paths of Light

Kotak Dvd Kaedah terbaik untuk mengadakan animasi pendek Paths of Light oleh Zina Caramelo adalah dengan memastikan DVD mempunyai casing yang indah untuk dipadankan. Pembungkusan itu sebenarnya kelihatan seperti dicabut dari kayu dan dibentuk untuk membentuk CD. Di bahagian luar, pelbagai garis kelihatan, hampir kelihatan seperti pokok-pokok kecil yang tumbuh di sisi casing. Bahagian luar kayu juga memberikan penampilan yang sangat naturalistik. Paths of Light adalah kemas kini yang melampau dari kes yang dilihat oleh banyak CD pada tahun 1990-an, yang biasanya terdiri daripada plastik asas dengan bungkusan kertas untuk menjelaskan isi kandungannya. (Teks oleh JD Munro)

Nama Projek : Paths of Light , Nama pereka : Francisco Elias & Nelson Fernandes, Nama pelanggan : Francisco Elias & Nelson Fernandes.

Paths of Light  Kotak Dvd

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.