Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Mangkuk Zaitun

Oli

Mangkuk Zaitun OLI, objek visual yang minimalis, disusun berdasarkan fungsinya, idea untuk menyembunyikan lubang yang timbul dari keperluan tertentu. Ia mengikuti pengamatan pelbagai situasi, keburukan lubang dan keperluan untuk meningkatkan keindahan zaitun. Sebagai pembungkusan dua guna, Oli diciptakan sehingga sekali dibuka akan menekankan faktor kejutan. Pereka itu diilhamkan oleh bentuk zaitun dan kesederhanaannya. Pemilihan porselin ada kaitan dengan nilai bahan itu sendiri dan kegunaannya.

Nama Projek : Oli, Nama pereka : Miguel Pinto Félix, Nama pelanggan : MPFXDESIGN.

Oli Mangkuk Zaitun

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Legenda reka bentuk hari ini

Pereka legenda dan karya mereka yang memenangi anugerah.

Design Legends adalah pereka yang sangat terkenal yang menjadikan Dunia kita tempat yang lebih baik dengan reka bentuk yang bagus. Temukan pereka legenda dan reka bentuk produk inovatif mereka, karya seni asli, seni bina kreatif, reka bentuk fesyen dan strategi reka bentuk yang luar biasa. Nikmati dan terokai karya reka bentuk asli pereka, artis, arkitek, inovator dan jenama pemenang anugerah di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari reka bentuk kreatif.