Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pemasangan Desktop

Wood Storm

Pemasangan Desktop The Wood Storm adalah pemasangan desktop untuk keseronokan visual. Turbulensi aliran udara dibuat nyata oleh tirai kayu seperti yang ditingkatkan dengan lampu yang dilemparkan dari bawah untuk dunia tanpa graviti. Pemasangan berkelakuan seperti gelung dinamik yang tidak berkesudahan. Ini memandu garis pandang di sekitarnya untuk mencari titik awal atau akhir kerana penonton sebenarnya menari dengan ribut.

Nama Projek : Wood Storm, Nama pereka : Naai-Jung Shih, Nama pelanggan : Naai-Jung Shih.

Wood Storm Pemasangan Desktop

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Pereka hari ini

Pereka, artis dan arkitek terbaik di dunia.

Reka bentuk yang baik memerlukan pengiktirafan hebat. Setiap hari, kami dengan senang hati menampilkan pereka hebat yang membuat reka bentuk asli dan inovatif, seni bina yang luar biasa, fesyen bergaya dan grafik kreatif. Hari ini, kami mempersembahkan salah satu pereka terhebat di dunia. Lihat portfolio reka bentuk yang memenangi anugerah hari ini dan dapatkan inspirasi reka bentuk harian anda.