Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pembesar Suara

Black Hole

Pembesar Suara Black Hole direka berdasarkan asas teknologi pintar moden, dan ia adalah pembesar suara mudah alih Bluetooth. Ini boleh disambungkan ke telefon bimbit mana pun dengan platform yang berbeza, dan ada port USB untuk menyambung ke storan mudah alih luaran. Lampu tertanam dapat digunakan sebagai lampu meja. Juga, tampilan Black Hole yang menarik menjadikannya homeware yang menarik untuk digunakan dalam reka bentuk dalaman.

Pembesar Suara Bluetooth Mudah Alih

Black Box

Pembesar Suara Bluetooth Mudah Alih Ini adalah pembesar suara mudah alih Bluetooth. Ia ringan dan kecil dan mempunyai bentuk emosi. Saya merancang bentuk pembesar suara Kotak Hitam dengan mempermudah bentuk gelombang. Untuk mendengar suara stereo, ia mempunyai dua pembesar suara, Kiri dan Kanan. Kedua-dua pembesar suara ini adalah setiap bahagian dari bentuk gelombang. Salah satunya adalah bentuk gelombang positif dan satu bentuk gelombang negatif. untuk digunakan, peranti ini dapat menghubungkan pasangan ke peranti elektronik lain seperti telefon bimbit dan komputer melalui Bluetooth dan memainkan suaranya. Ia juga mempunyai perkongsian bateri. Menggabungkan dua pembesar suara, kotak hitam muncul di atas meja ketika tidak digunakan.

Pusat Penjualan

Ad Jinli

Pusat Penjualan Projek ini telah mengubahsuai bangunan lama di plot bandar dan memberikan misi berfungsi baru ke bangunan-bangunan tersebut untuk memenuhi syarat-syarat fungsi baru. Pereka berusaha memimpin orang ramai untuk menerima gaya moden di bandar empat tingkat dari transformasi fasad bangunan ke reka bentuk hiasan dalaman untuk memastikan integriti pelaksanaan projek.

Pembesar Suara Mudah Alih

Seda

Pembesar Suara Mudah Alih Seda adalah peranti berfungsi asas teknologi kecerdasan. Pemegang pen di bahagian tengah adalah pengatur ruang. Juga, ciri digital sebagai port USB dan Sambungan Bluetooth menjadikannya sebagai pemain mudah alih dan pembesar suara dengan penyesuaian kawasan rumah. Bar cahaya yang tertanam di badan luaran berfungsi sebagai lampu meja. Juga, penampilan mewah yang menarik menjadikannya peralatan rumah yang menarik dapat digunakan dalam reka bentuk dalaman. Juga, menggunakan ruang dengan cara yang lebih baik adalah salah satu ciri penting Seda.

Pejabat

Phuket VIP Mercury

Pejabat Berdasarkan tema keterbukaan dan penerokaan mendalam jenama, meneroka reka bentuk dan membuat integrasi visual kepanjangan visual dan kisah jenama dengan planet ini sebagai elemen kreatif utama. Rancangan ini menyelesaikan tiga masalah berikut dengan pemikiran visual baru: Keseimbangan keterbukaan dan fungsi ruang; Pembahagian dan gabungan kawasan fungsional ruang; Keteraturan dan perubahan gaya ruang asas.

Laman Web

Travel

Laman Web Reka bentuknya menggunakan gaya minimalis, agar tidak membebani pengalaman pengguna dengan maklumat yang tidak perlu. Sangat sukar untuk menggunakan gaya minimalis dalam industri pelancongan kerana selari dengan reka bentuk yang ringkas dan jelas, pengguna mesti mendapatkan maklumat lengkap mengenai perjalanannya dan ini tidak mudah digabungkan.