Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Reka Bentuk Parametrik

Titanium Choker

Reka Bentuk Parametrik Secara reka bentuk, IOU menggunakan perisian simulasi 3D untuk membuat model parametrik, sama dengan gaya yang dimenangi Zaha Hadid atas dunia seni bina. Secara material, IOU mempersembahkan barang eksklusif dalam titanium dengan logo emas 18 karat. Titanium adalah perhiasan terpanas, tetapi sukar digunakan. Kualitinya yang unik menjadikan potongan-potongan itu tidak hanya sangat ringan, tetapi memberi kemungkinan untuk menjadikannya hampir semua warna spektrum.

Follow Fokus Ad-On

ND Lens Gear

Follow Fokus Ad-On ND LensGear tepat menyesuaikan diri dengan lensa dengan diameter yang berbeza. ND LensGear Series merangkumi semua lensa seperti LensGear yang tidak ada. Tidak Memotong dan Tidak Membengkokkan: Tidak ada lagi pemacu skru, tali pinggang usang atau tali pengikat yang mengganggu yang melekat. Semuanya sesuai dengan daya tarikan. Dan satu lagi kelebihannya, Tanpa Alat! Berkat reka bentuknya yang cerdas, ia berpusat pada lensa dengan lembut dan kuat.

Sistem Penyesuai Untuk Penggambaran Profesional

NiceDice

Sistem Penyesuai Untuk Penggambaran Profesional NiceDice-System adalah penyesuai pelbagai fungsi pertama dalam industri kamera. Menjadikannya sangat menyenangkan untuk melampirkan peralatan dengan standard pemasangan yang berbeza dari Jenama yang berbeza - seperti lampu, monitor, mikrofon dan pemancar - ke kamera yang sama seperti yang mereka perlukan sesuai dengan keadaan. Bahkan standard pemasangan yang baru atau peralatan yang baru dibeli dapat disatukan dengan mudah dalam Sistem ND, hanya dengan mendapatkan Adaptor baru.

Restoran Bar Atas Bumbung

The Atticum

Restoran Bar Atas Bumbung Daya tarikan restoran dalam persekitaran perindustrian harus dicerminkan dalam seni bina dan perabot. Plaster kapur hitam dan kelabu, yang dibangunkan khas untuk projek ini, adalah salah satu buktinya. Strukturnya yang unik dan kasar merangkumi semua bilik. Dalam pelaksanaan terperinci, bahan seperti keluli mentah sengaja digunakan, yang jahitan kimpalan dan tanda pengisaran kekal kelihatan. Kesan ini disokong oleh pilihan tingkap muntin. Unsur-unsur sejuk ini dibezakan dengan kayu oak hangat, parket herringbone yang direka dengan tangan dan dinding yang ditanam sepenuhnya.

Luminair

vanory Estelle

Luminair Estelle menggabungkan reka bentuk klasik dalam bentuk badan kaca buatan tangan silinder dengan teknologi pencahayaan inovatif yang menghasilkan kesan pencahayaan tiga dimensi pada tudung lampu tekstil. Direka dengan sengaja untuk menukar mood pencahayaan kepada pengalaman emosi, Estelle menawarkan pelbagai mood statik dan dinamik yang tidak terhingga yang menghasilkan pelbagai warna dan peralihan, dikawal melalui panel sentuh pada luminair atau aplikasi telefon pintar.

Pavilion Alih

Three cubes in the forest

Pavilion Alih Tiga kiub adalah peranti dengan pelbagai sifat dan fungsi (peralatan taman permainan untuk kanak-kanak, perabot awam, objek seni, bilik meditasi, arbors, ruang rehat kecil, bilik menunggu, kerusi dengan bumbung), dan boleh membawa orang ramai pengalaman spatial yang segar. Tiga kiub boleh diangkut dengan trak dengan mudah, kerana saiz dan bentuknya. Dari segi saiz, pemasangan (kecondongan), permukaan tempat duduk, tingkap dan lain-lain, setiap kiub direka khas. Tiga kiub dirujuk kepada ruang minimum tradisional Jepun seperti bilik upacara minum teh, dengan kebolehubahan dan mobiliti.