Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Bangku

Ydin

Bangku Bangku Ydin boleh dipasang sendiri, tanpa menggunakan alat khas, berkat sistem saling menghubungkan yang mudah. 4 kaki yang sama diletakkan dalam urutan tertentu dan tempat duduk konkrit, yang bertindak sebagai batu kunci, menyimpan semuanya di tempatnya. Kaki dibuat dengan kayu sekerap yang berasal dari pengeluar tangga, mudah dimesin menggunakan teknik kerja kayu tradisional dan akhirnya diminyaki. Tempat duduk ini hanya dibentuk dalam Konkrit UHP yang diperkuat dengan gentian tahan lama. Hanya 5 bahagian yang boleh dibuang untuk dibungkus rata dan siap dihantar kepada pelanggan akhir, adalah satu lagi argumen kesinambungan.

Troli Keju Sejuk

Coq

Troli Keju Sejuk Patrick Sarran mencipta troli keju Coq pada tahun 2012. Keanehan item bergulir ini menggembirakan rasa ingin tahu pengunjung, tetapi jangan salah, ini terutamanya alat kerja. Ini dicapai dengan menggunakan struktur beech varnished bergaya yang dihiasi oleh cloche berwarna merah silinder yang boleh digantung di sisi untuk menunjukkan pelbagai keju yang matang. Dengan menggunakan pegangan untuk menggerakkan gerobak, membuka kotak, meluncur papan keluar untuk memberi ruang untuk piring, memutar cakera ini untuk memotong bahagian keju, pelayan dapat mengembangkan prosesnya menjadi karya seni kecil.

Troli Gurun Sejuk

Sweet Kit

Troli Gurun Sejuk Pameran bergerak ini untuk menyajikan pencuci mulut di restoran dibuat pada tahun 2016 dan merupakan karya terbaru dalam rangkaian K. Reka bentuk Sweet-Kit memenuhi syarat untuk keanggunan, kemampuan manuver, kelantangan dan ketelusan. Mekanisme pembukaan didasarkan pada cincin yang berputar di sekitar cakera kaca akrilik. Dua cincin beech yang dibentuk adalah trek putaran dan juga pegangan untuk membuka casing dan untuk memindahkan troli di sekitar restoran. Ciri-ciri bersepadu ini membantu mengatur lokasi perkhidmatan dan menonjolkan produk yang dipaparkan.

Perkhidmatan Minuman Panas Dengan Tanaman Segar

Herbal Tea Garden

Perkhidmatan Minuman Panas Dengan Tanaman Segar Patrick Sarran mencipta Taman Teh Herba sebagai item unik untuk Landmark Mandarin Oriental Hong Kong pada tahun 2014. Pengurus katering menginginkan troli di mana dia dapat melakukan upacara minum teh. Reka bentuk ini menggunakan semula kod yang dikembangkan oleh Patrick Sarran dalam troli Seri Knya, termasuk troli keju KEZA dan troli multifungsi Km31, yang dipengaruhi oleh lukisan landskap Cina.

Troli Champagne

BOQ

Troli Champagne BOQ adalah troli mandi ais untuk menghidangkan sampanye di majlis resepsi. Ia terbuat dari kayu, logam, resin dan kaca. Simetri pekeliling mengatur objek dan bahan sebagai bahagian penting dalam reka bentuk. Seruling standard disimpan di corolla, kepala ke bawah, di bawah dulang resin putih, dilindungi dari habuk dan kejutan. Komposisi, hampir bunga, mengundang para tetamu untuk membentuk lingkaran untuk merasakan minuman yang berharga. Tetapi pertama sekali, ia adalah aksesori pentas yang berkesan untuk pelayan.

Troli Bertingkat

Kali

Troli Bertingkat Troli langkah ini adalah salah satu elemen siri K pereka untuk jenama QUISO. Ia diperbuat daripada kayu pepejal yang indah. Reka bentuknya yang kukuh dan kemas menjadikannya ideal untuk menghidangkan alkohol di meja restoran. Untuk keselamatan dan keanggunan perkhidmatan, cermin mata digantung dari kusyen, botol tidak bergerak dengan lapisan yang tidak tergelincir, roda industri mempunyai gulungan yang halus dan senyap.