Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Program Acara Reka Bentuk

Russian Design Pavilion

Program Acara Reka Bentuk pameran, pertandingan reka bentuk, bengkel, perundingan reka bentuk pendidikan dan projek penerbitan yang bertujuan untuk mempromosikan pereka dan jenama Rusia di luar negara. Kegiatan kami merangsang pereka berbahasa Rusia untuk menyempurnakan pengetahuan dan kemahiran mereka melalui projek antarabangsa dan membantu mereka memahami peranan mereka dalam komuniti reka bentuk, bagaimana mempromosikan dan menjadikan produk mereka berdaya saing, dan membuat inovasi sebenar.

Paravent

Positive and Negative

Paravent Ini adalah produk yang berfungsi sebagai fungsi dan kecantikan secara serentak, dibumbui dengan sedikit budaya dan akar. Paravant 'Positif dan Negatif' bertindak sebagai penghalang laras dan mudah alih untuk privasi yang tidak menonjol atau mengganggu ruang. Motif Islam memberikan kesan seperti renda yang dikurangkan dan ayat-ayat naib dari bahan Corian / Resin. Sama dengan yin yang, selalu ada yang baik dalam yang buruk dan yang selalu sedikit yang buruk dalam yang baik. Apabila matahari terbenam 'Positif dan Negatif', inilah saatnya yang sangat bersinar dan bayangan geometri melukis ruangan.

Bar Koktel

Gamsei

Bar Koktel Ketika Gamsei dibuka pada tahun 2013, hiper-lokalisme diperkenalkan ke bidang praktik yang sampai saat ini terutama terbatas pada tempat makan. Di Gamsei, ramuan untuk koktel diusahakan secara liar atau ditanam oleh petani artesian tempatan. Bahagian dalam bar, adalah kesinambungan dari falsafah ini. Sama seperti koktel, Buero Wagner membeli semua bahan secara tempatan, dan bekerjasama dengan pengeluar tempatan untuk menghasilkan penyelesaian yang dibuat khas. Gamsei adalah konsep bersepadu sepenuhnya yang mengubah acara minum koktel menjadi pengalaman baru.

Pembungkusan Makanan Laut

PURE

Pembungkusan Makanan Laut Konsep rangkaian produk baru ini adalah "Bebas dari". Sederhananya, kami membuat reka bentuk santai yang luar biasa. Biasanya untuk makanan laut kalengan adalah bungkusan gelap dan berantakan, reka bentuk kami adalah "Bebas dari" sebarang pemberat optik. Sebaliknya, rangkaian ini juga untuk orang yang alergi dan peka makanan. Oleh itu, nampaknya sengaja ada jenis perubatan. Jualan bermula pada bulan Januari 2013 dan sangat berjaya. Maklum balas perniagaan runcit adalah: Kami telah lama menunggu konsep yang baik dan baik. Pelanggan akan menyukainya.

Konsep Seni Bina Korporat

ajando Next Level C R M

Konsep Seni Bina Korporat ajando Loft Concept: Maklumat Merupakan Bahan Binaan Alam Semesta Kita. Loteng yang sangat luar biasa telah dibuat di daerah pelabuhan Mannheim, Jerman. Pasukan ajando yang lengkap akan tinggal dan bekerja di sana mulai Januari 2013. Arkitek Peter Stasek dan pejabat arkitek loftwerk yang terletak di Karlsruhe berada di belakang konsep seni bina korporat loteng. Itu diilhamkan oleh fizik kuantum Wheeler, seni bina Josef M. Hoffmann dan, tentu saja, kepakaran maklumat ajando: "Maklumat Membuat Putaran Dunia". Teks oleh wartawan bebas Ilona Koglin