Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kalendar

NTT EAST 2014 Calendar “Happy Town”

Kalendar Kami membina bandar dengan anda. Mesej yang disampaikan oleh NTT East Sales Corporate Promotion terdapat dalam kalendar meja ini. Bahagian atas lembaran kalendar adalah potongan bangunan berwarna-warni dan kepingan bertindih membentuk satu kota bahagia. Ini adalah kalendar yang dapat dinikmati dengan mengubah pemandangan barisan bangunan setiap bulan dan mengisi anda dengan perasaan untuk tetap bahagia sepanjang tahun.

Kalendar

NTT COMWARE “Season Display”

Kalendar Ini adalah kalendar meja yang dibuat dengan reka bentuk potongan yang menampilkan motif bermusim dengan embossing yang indah. Kemuncak reka bentuk adalah ketika dipaparkan, motif bermusim ditetapkan pada sudut 30 darjah untuk tontonan terbaik. Bentuk baru ini mengungkapkan bakat novel NTT COMWARE untuk menjana idea baru. Pemikiran diberikan kepada fungsi kalendar dengan ruang penulisan dan garis panduan yang mencukupi. Ini bagus untuk tontonan cepat dan mudah digunakan, penuh dengan keaslian yang membezakannya daripada kalendar lain.

Perhiasan

odyssey

Perhiasan Idea asas pengembaraan oleh monomer melibatkan meliputi bentuk geometri yang besar dengan kulit yang bercorak. Dari sinilah berkembang interaksi kejelasan dan penyelewengan, ketelusan dan penyembunyian. Semua bentuk dan corak geometri dapat digabungkan sesuka hati, bervariasi dan dilengkapi dengan penambahan. Idea yang menarik dan sederhana ini memungkinkan untuk menghasilkan rangkaian reka bentuk yang hampir tidak habis-habisnya, sesuai dengan peluang yang ditawarkan oleh prototaip pantas (percetakan 3D), kerana setiap pelanggan dapat menghasilkan item yang sepenuhnya individu dan unik yang dihasilkan (lawati: www.monomer. kedai eu).

Habuk Dan Sapu

Ropo

Habuk Dan Sapu Ropo adalah konsep penyapu debu dan penyapu yang tidak seimbang, yang tidak pernah jatuh ke lantai. Berkat sedikit tangki air yang terletak di ruang bawah ruang debu, Ropo menjadikan dirinya seimbang secara semula jadi. Setelah dengan mudah menyapu debu dengan bantuan bibir lurus dari habuk, pengguna dapat menyapu penyapu dan penutup habuk bersama-sama dan meletakkannya sebagai satu unit tanpa rasa bimbang ia akan jatuh ke bawah. Bentuk organik moden bertujuan untuk memberikan kesederhanaan ke ruang dalaman dan ciri goyang weeble berupaya menghiburkan pengguna semasa membersihkan lantai.

Kerusi Berlengan

Baralho

Kerusi Berlengan Kerusi berlengan Baralho mempunyai reka bentuk kontemporari yang mencolok yang disusun dengan bentuk murni dan garis lurus. Dibuat dari lipatan dan kimpalan pada plat aluminium yang disikat, kerusi berlengan ini menonjolkan pemadannya yang berani yang mencabar kekuatan bahan. Ia dapat menyatukan, dalam satu elemen, keindahan, ringan dan ketepatan garis dan sudut.

Kedai Utama

Lenovo

Kedai Utama Lenovo Flagship Store bertujuan untuk meningkatkan imej jenama dengan menyediakan platform kepada penonton untuk berhubung berinteraksi dan berkongsi melalui gaya hidup, perkhidmatan dan pengalaman yang dibuat di kedai. Konsep reka bentuk dirancang berdasarkan misi untuk melakukan peralihan dari pengeluar peranti pengkomputeran kepada jenama terkemuka di kalangan penyedia elektronik pengguna.