Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kediaman

House of Tubes

Kediaman Projek itu adalah gabungan dua bangunan, sebuah bangunan terbiar dari tahun 70-an dengan bangunan dari era semasa dan elemen yang direka untuk menyatukan mereka adalah kolam. Ia merupakan projek yang mempunyai dua kegunaan utama iaitu pertama sebagai kediaman keluarga seramai 5 orang ahli, kedua sebagai muzium seni, dengan kawasan yang luas dan berdinding tinggi untuk menerima lebih 300 orang. Reka bentuk menyalin bentuk gunung belakang, gunung ikonik bandar ini. Hanya 3 kemasan dengan tona terang digunakan dalam projek untuk menjadikan ruang bersinar melalui cahaya semula jadi yang dipancarkan pada dinding, lantai dan siling.

Meja Kopi

Sankao

Meja Kopi Meja kopi Sankao, "tiga muka" dalam bahasa Jepun, ialah perabot elegan yang bertujuan untuk menjadi watak penting bagi mana-mana ruang tamu moden. Sankao adalah berdasarkan konsep evolusi, yang tumbuh dan berkembang sebagai makhluk hidup. Pilihan bahan hanya boleh menjadi kayu pepejal dari ladang mampan. Meja kopi Sankao sama-sama menggabungkan teknologi pembuatan tertinggi dengan ketukangan tradisional, menjadikan setiap bahagian unik. Sankao boleh didapati dalam jenis kayu pepejal yang berbeza seperti Iroko, oak atau abu.

Fon Telinga Tws

PaMu Nano

Fon Telinga Tws PaMu Nano membangunkan fon telinga "tidak kelihatan di telinga" yang disesuaikan untuk pengguna muda dan sesuai untuk lebih banyak senario. Reka bentuk adalah berdasarkan lebih daripada 5,000 pengoptimuman data telinga pengguna, dan akhirnya memastikan kebanyakan telinga akan selesa apabila memakainya, walaupun semasa baring di sisi anda. Permukaan sarung pengecas menggunakan kain elastik khas untuk menyembunyikan lampu penunjuk melalui teknologi pembungkusan bersepadu. Sedutan magnet membantu operasi mudah. BT5.0 memudahkan operasi sambil mengekalkan sambungan yang pantas dan stabil, dan codec aptX memastikan kualiti bunyi yang lebih tinggi. Tahan air IPX6.

Fon Telinga Tws

PaMu Quiet ANC

Fon Telinga Tws PaMu Quiet ANC ialah satu set fon telinga wayarles sebenar yang membatalkan hingar aktif yang boleh menyelesaikan masalah bunyi sedia ada dengan berkesan. Dikuasakan oleh dual bluetooth perdana Qualcomm dan cipset pembatalan hingar aktif bebas digital, jumlah pengecilan PaMu Quiet ANC boleh mencapai 40dB, yang boleh mengurangkan kemudaratan yang disebabkan oleh bunyi dengan berkesan. Pengguna boleh bertukar antara fungsi laluan dan pembatalan hingar aktif mengikut senario berbeza sama ada dalam kehidupan harian atau majlis perniagaan.

Unit Pencahayaan

Khepri

Unit Pencahayaan Khepri adalah lampu lantai dan juga loket yang direka berdasarkan Khepri Mesir purba, dewa scarab terbit matahari pagi dan kelahiran semula. Hanya sentuh Khepri dan lampu akan dihidupkan. Dari kegelapan kepada terang, seperti yang selalu dipercayai oleh orang Mesir kuno. Dibangunkan daripada evolusi bentuk scarab Mesir, Khepri dilengkapi dengan LED boleh malap yang dikawal oleh suis sensor sentuh yang menyediakan tiga tetapan kecerahan boleh laras dengan sentuhan.

Identiti, Penjenamaan

Merlon Pub

Identiti, Penjenamaan Projek Merlon Pub mewakili keseluruhan reka bentuk penjenamaan dan identiti kemudahan katering baharu dalam Tvrda di Osijek, pusat bandar lama Baroque, yang dibina pada abad ke-18 sebagai sebahagian daripada sistem besar bandar berkubu strategik. Dalam seni bina pertahanan, nama Merlon bermaksud pagar kukuh dan tegak yang direka untuk melindungi pemerhati dan tentera di bahagian atas kubu.