Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pensteril Uv

Sun Waves

Pensteril Uv SunWaves ialah pensteril yang mampu menghapuskan kuman, kulat, bakteria dan virus dalam masa 8 saat sahaja. Direka bentuk untuk memecahkan beban bakteria yang terdapat pada permukaan seperti cawan kopi atau piring. SunWaves telah dicipta dengan mengambil kira nasib buruk tahun COVID-19, untuk membantu anda menikmati gerak isyarat seperti minum teh di kafe dengan selamat. Ia boleh digunakan dalam persekitaran profesional dan rumah kerana dengan gerak isyarat mudah ia mensterilkan dalam masa yang singkat melalui cahaya UV-C yang mempunyai jangka hayat yang panjang dan penyelenggaraan yang minimum, juga membantu mengurangkan bahan pakai buang.

Anugerah

Nagrada

Anugerah Reka bentuk ini direalisasikan untuk menyumbang kepada normalisasi kehidupan semasa pengasingan diri, dan untuk mencipta anugerah khas untuk pemenang kejohanan dalam talian. Reka bentuk anugerah itu mewakili transformasi Pawn menjadi Ratu, sebagai pengiktirafan terhadap kemajuan pemain dalam catur. Anugerah itu terdiri daripada dua figura leper, Ratu dan Pajak, yang disisipkan antara satu sama lain kerana slot sempit membentuk satu cawan. Reka bentuk anugerah ini tahan lama terima kasih kepada keluli tahan karat dan mudah untuk diangkut kepada pemenang melalui pos.

Penyangkut Baju

Linap

Penyangkut Baju Penyangkut pakaian yang elegan ini memberikan penyelesaian kepada beberapa masalah terbesar - kesukaran memasukkan pakaian dengan kolar sempit, kesukaran menggantung seluar dalam dan ketahanan. Inspirasi untuk reka bentuk datang dari klip kertas, yang berterusan dan tahan lama, dan bentuk terakhir dan pilihan bahan adalah disebabkan oleh penyelesaian kepada masalah ini. Hasilnya adalah produk hebat yang memudahkan kehidupan harian pengguna akhir dan juga aksesori yang bagus untuk kedai butik.

Pelindung Skrin Permainan Mudah Alih

Game Shield

Pelindung Skrin Permainan Mudah Alih Perisai Permainan Monifilm ialah Pelindung Skrin Kaca Terbaja 9H yang dibuat untuk ERA Peranti Mudah Alih 5G. Ia dioptimumkan untuk tontonan skrin intensif dan memanjangkan dengan Kelicinan Skrin Ultra hanya kekasaran 0.08 mikrometer untuk pengguna meleret dan menyentuh dengan kelajuan dan ketepatan yang optimum, menjadikannya sesuai untuk Permainan Mudah Alih dan Hiburan. Ia juga menyediakan kejelasan skrin transmisi 92.5 peratus dengan Zero Red Sparkling dan ciri perlindungan mata lain seperti Anti Blue Light dan Anti-Glare untuk keselesaan tontonan dalam tempoh yang lama. Perisai Permainan boleh dibuat untuk kedua-dua Apple iPhone dan Telefon Android.

Pingat Pelari

Riga marathon 2020

Pingat Pelari Pingat ulang tahun ke-30 Kursus Maraton Antarabangsa Riga mempunyai bentuk simbolik yang menghubungkan kedua-dua jambatan itu. Imej berterusan tak terhingga yang diwakili oleh permukaan melengkung 3D direka dalam lima saiz mengikut perbatuan pingat, seperti maraton penuh dan separuh maraton. Kemasannya adalah gangsa matte, dan bahagian belakang pingat diukir dengan nama kejohanan dan perbatuan. Reben itu terdiri daripada warna-warna bandar Riga, dengan penggredan dan corak tradisional Latvia dalam corak kontemporari.

Program Acara Reka Bentuk

Russian Design Pavilion

Program Acara Reka Bentuk pameran, pertandingan reka bentuk, bengkel, perundingan reka bentuk pendidikan dan projek penerbitan yang bertujuan untuk mempromosikan pereka dan jenama Rusia di luar negara. Kegiatan kami merangsang pereka berbahasa Rusia untuk menyempurnakan pengetahuan dan kemahiran mereka melalui projek antarabangsa dan membantu mereka memahami peranan mereka dalam komuniti reka bentuk, bagaimana mempromosikan dan menjadikan produk mereka berdaya saing, dan membuat inovasi sebenar.