Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Koleksi Pakaian Wanita

Hybrid Beauty

Koleksi Pakaian Wanita Reka bentuk koleksi Hybrid Beauty adalah menggunakan kelucuan sebagai mekanisme kelangsungan hidup. Ciri-ciri comel yang didirikan adalah pita, ruffles, dan bunga, dan ia dibuat semula dengan teknik tradisional dan teknik couture. Ini mencipta teknik couture lama kepada kacukan moden, yang romantis, gelap, tetapi juga kekal. Seluruh proses reka bentuk Hybrid Beauty mempromosikan kesinambungan untuk membuat reka bentuk abadi.

Cincin

Ohgi

Cincin Mimaya Dale, pereka cincin Ohgi telah menyampaikan pesanan simbolik dengan cincin ini. Inspirasi cincin itu berasal dari makna positif yang dimiliki peminat lipatan Jepun dan betapa mereka disayangi dalam budaya Jepun. Dia menggunakan emas Kuning 18K dan safir untuk bahan tersebut dan mereka mengeluarkan aura mewah. Lebih-lebih lagi, kipas lipat duduk di cincin pada sudut yang memberikan keindahan yang unik. Reka bentuknya adalah perpaduan antara Timur dan Barat.

Cincin

Gabo

Cincin Cincin Gabo dirancang untuk mendorong orang untuk melihat kembali kehidupan yang suka bermain yang biasanya hilang ketika dewasa tiba. Pereka itu terinspirasi oleh kenangan memerhatikan anaknya bermain dengan kiub sihirnya yang berwarna-warni. Pengguna boleh bermain dengan gelang dengan memutar dua modul bebas. Dengan melakukan ini, set warna batu permata atau kedudukan modul dapat dipadankan atau tidak sepadan. Selain aspek suka bermain, pengguna mempunyai pilihan untuk memakai cincin yang berbeza setiap hari.

Cincin

Dancing Pearls

Cincin Mutiara menari di antara gelombang laut yang menderu, itu adalah hasil inspirasi dari lautan dan mutiara dan ia adalah cincin model 3D. Cincin ini direka dengan gabungan emas dan mutiara berwarna dengan struktur khas untuk melaksanakan pergerakan mutiara antara gelombang lautan yang menderu. Diameter paip telah dipilih dalam ukuran yang baik yang menjadikan reka bentuknya cukup mantap untuk menjadikan modelnya dapat dihasilkan.

Koleksi Barang Kemas

Biroi

Koleksi Barang Kemas Biroi ialah siri barang kemas bercetak 3D yang diilhamkan oleh burung phoenix langit yang legenda, yang melemparkan dirinya ke dalam api dan dilahirkan semula daripada abunya sendiri. Garisan dinamik membentuk struktur dan corak Voronoi yang tersebar di permukaan melambangkan burung phoenix yang hidup semula daripada api yang menyala dan terbang ke langit. Corak menukar saiz untuk mengalir ke atas permukaan memberikan rasa dinamisme kepada struktur. Reka bentuk yang menunjukkan kehadiran seperti arca dengan sendirinya, memberi keberanian kepada pemakainya untuk mengorak langkah ke hadapan dengan menonjolkan keunikan mereka.