Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Reka Bentuk Dalaman

Eataly

Reka Bentuk Dalaman Eataly Toronto disesuaikan dengan nuansa kota kami yang sedang berkembang dan dirancang untuk meningkatkan dan meningkatkan pertukaran sosial melalui pemangkin universal makanan Itali yang hebat. Cukup tepat bahawa "passeggiata" tradisional dan abadi adalah inspirasi di sebalik reka bentuk Eataly Toronto. Ritual abadi ini menyaksikan orang Itali setiap malam pergi ke jalan utama dan piazza, berjalan-jalan dan bersosial dan kadang-kadang berhenti di bar dan kedai di sepanjang jalan. Rangkaian pengalaman ini memerlukan skala jalan baru yang intim di Bloor and Bay.

Nama Projek : Eataly, Nama pereka : Unique Store Fixtures, Nama pelanggan : Unique Store Fixtures.

Eataly Reka Bentuk Dalaman

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.