Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Label Wain

5 Elemente

Label Wain Reka bentuk "5 Elemente" adalah hasil projek, di mana pelanggan mempercayai agensi reka bentuk dengan kebebasan bersuara penuh. Kemuncak reka bentuk ini adalah watak Rom "V", yang menggambarkan idea utama produk - lima jenis wain yang saling terkait dalam perpaduan yang unik. Kertas khas yang digunakan untuk label serta penempatan strategik dari semua elemen grafik memprovokasi calon pengguna untuk mengambil botol dan memutarnya di tangan mereka, menyentuhnya, yang tentunya memberikan kesan yang lebih dalam dan menjadikan reka bentuknya lebih berkesan.

Nama Projek : 5 Elemente, Nama pereka : Valerii Sumilov, Nama pelanggan : Etiketka design agency.

5 Elemente Label Wain

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk platinum dalam pertandingan reka bentuk produk mainan, permainan dan hobi. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka pemenang anugerah platinum untuk menemui banyak karya reka bentuk produk, permainan dan produk hobi yang baru, inovatif, asli dan kreatif.

Reka bentuk temu ramah hari ini

Temu ramah dengan pereka terkenal di dunia.

Baca wawancara dan perbualan terkini mengenai reka bentuk, kreativiti dan inovasi antara wartawan reka bentuk dan pereka, artis dan arkitek terkenal di dunia. Lihat projek reka bentuk terkini dan reka bentuk pemenang anugerah oleh pereka, artis, arkitek dan inovator terkenal. Ketahui wawasan baru mengenai kreativiti, inovasi, seni, reka bentuk dan seni bina. Ketahui mengenai proses reka bentuk pereka hebat.