Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Panel Akustik Berlapis

University of Melbourne - Arts West

Panel Akustik Berlapis Ringkasan kami adalah untuk membekalkan dan memasang pelbagai panel Akustik yang dibalut dengan kain dengan pelbagai ukuran, sudut dan bentuk. Prototaip awal melihat perubahan pada reka bentuk dan cara fizikal memasang dan menggantung panel ini dari dinding, siling dan bahagian bawah tangga. Pada ketika inilah kami menyedari bahawa sistem gantung proprietari semasa untuk panel siling tidak mencukupi untuk keperluan kami dan kami merancang sendiri.

Besi Curling

Nano Airy

Besi Curling Besi curling nano lapang menggunakan teknologi ion negatif yang inovatif. Menjaga tekstur yang halus, keriting berkilat yang lembut untuk waktu yang lama. Pipa keriting telah menjalani lapisan nano-seramik, terasa sangat halus. Ia merapatkan rambut dengan lembut dan cepat dengan udara panas ion negatif. Berbanding dengan besi melengkung tanpa udara, anda boleh menyelesaikannya dengan kualiti rambut yang lebih lembut. Warna asas produknya adalah putih matte lembut, hangat dan tulen, dan warna aksennya adalah emas merah jambu.

Restoran

Yuyuyu

Restoran Terdapat banyak reka bentuk kontemporari campuran ini di pasaran di China hari ini, biasanya berdasarkan reka bentuk tradisional tetapi dengan bahan moden atau ekspresi baru. Yuyuyu adalah restoran Cina, pereka telah mencipta cara baru untuk mengekspresikan reka bentuk Oriental, Pemasangan baru yang terdiri dari garis dan titik, yang dilanjutkan dari pintu ke bahagian dalam restoran. Dengan perubahan zaman, penghayatan estetika orang juga berubah. Untuk reka bentuk Oriental kontemporari, inovasi sangat diperlukan.

Restoran

Yucoo

Restoran Dengan kematangan beransur-ansur estetika dan perubahan estetik manusia, gaya moden yang menonjolkan diri dan keperibadian telah menjadi elemen penting dalam reka bentuk. Kes ini adalah restoran, pereka ingin mewujudkan pengalaman ruang muda untuk pengguna. Tumbuhan biru muda, kelabu dan hijau mewujudkan keselesaan dan kesenangan semula jadi untuk ruang tersebut. Candelier yang dibuat oleh rotan tenunan tangan dan logam menjelaskan perlanggaran antara manusia dan alam, menunjukkan daya hidup seluruh restoran.

Kedai

Formal Wear

Kedai Kedai pakaian lelaki sering menawarkan bahagian dalaman yang neutral yang mempengaruhi suasana pengunjung secara negatif dan oleh itu mengurangkan peratusan penjualan. Untuk menarik orang bukan hanya untuk mengunjungi kedai, tetapi juga untuk membeli produk yang disajikan di sana, ruang itu harus memberi inspirasi dan semangat. Itulah sebabnya reka bentuk kedai ini menggunakan ciri khas yang diilhami oleh pertukangan jahitan dan perincian yang berbeza yang akan menarik perhatian dan menyebarkan suasana yang baik. Susun atur ruang terbuka yang terbahagi kepada dua zon juga dirancang untuk kebebasan pelanggan semasa berbelanja.

Pelurus Rambut

Nano Airy

Pelurus Rambut Besi pelurus Nano yang sejuk menggabungkan bahan pelapis nano-seramik dengan teknologi besi negatif yang inovatif, yang menjadikan rambut dengan lembut dan anggun menjadi bentuk lurus dengan cepat. Terima kasih kepada sensor magnet di bahagian atas penutup dan badan, peranti mati secara automatik apabila penutup ditutup, yang selamat untuk dibawa. Tubuh yang padat dengan reka bentuk tanpa wayar yang boleh dicas semula USB mudah disimpan di dalam beg tangan dan dibawa, membantu wanita untuk mengekalkan gaya rambut yang elegan kapan saja, di mana sahaja. Skema warna putih dan merah jambu menjadikan peranti ini bersifat feminin.