Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Seni Mewah Yang Boleh Dipakai

Animal Instinct

Seni Mewah Yang Boleh Dipakai Koleksi seni mewah dan pemahat seni NYC, Christopher Ross, koleksi seni mewah, Animal Instinct, adalah satu siri karya edisi terhad yang diilhamkan oleh haiwan yang dibuat oleh pelukis itu sendiri dari perak antik, emas 24 karat dan kaca Bohemia. Dengan jelas mengaburkan batasan antara seni, perhiasan, reka bentuk haute couture dan mewah, tali pinggang arca membuat potongan pernyataan yang unik dan provokatif yang membawa konsep seni haiwan ke tubuh. Lebih kuat, menarik dan asli, potongan pernyataan abadi adalah penerokaan naluri haiwan betina dalam bentuk ukiran.

Nama Projek : Animal Instinct, Nama pereka : Christopher Ross, Nama pelanggan : Christopher Ross, LLC.

Animal Instinct Seni Mewah Yang Boleh Dipakai

Reka bentuk yang sangat baik ini adalah pemenang anugerah reka bentuk emas dalam produk pencahayaan dan pertandingan reka bentuk projek pencahayaan. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka yang memenangi anugerah untuk menemui banyak produk pencahayaan baru, inovatif, asli dan kreatif dan karya reka bentuk projek pencahayaan.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.