Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Tayar Transformatif

T Razr

Tayar Transformatif Dalam masa terdekat, pembangunan pengangkutan elektrik sedang berkembang. Sebagai pengeluar alat ganti kereta, Maxxis terus memikirkan bagaimana ia dapat merancang sistem pintar yang layak yang dapat mengambil bahagian dalam tren ini dan bahkan membantu mempercepatnya. T Razr adalah tayar pintar yang dibangunkan untuk keperluan. Sensor terbina dalamnya secara aktif mengesan keadaan pemanduan yang berbeza dan memberikan isyarat aktif untuk menukar tayar. Tapak diperbesar meregangkan dan mengubah kawasan hubungan sebagai tindak balas kepada isyarat, oleh itu meningkatkan prestasi daya tarikan.

Nama Projek : T Razr, Nama pereka : Maxxis International Co., Ltd. Cheng Shin Rubber Ind. Co., Ltd., Nama pelanggan : Maxxis International Co., Ltd./ Cheng Shin Rubber Ind. Co., Ltd..

T Razr Tayar Transformatif

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.