Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Rumah

Zen Mood

Rumah Zen Mood adalah projek konseptual yang berpusat pada 3 pemacu utama: Minimalisme, kemampuan menyesuaikan diri, dan estetika. Segmen individu dilampirkan membuat pelbagai bentuk dan kegunaan: rumah, pejabat atau bilik pameran dapat dihasilkan dengan menggunakan dua format. Setiap modul telah dirancang dengan 3.20 x 6.00m yang disusun dalam 19m² dalam 01 atau 02 tingkat. Pengangkutan dibuat terutamanya oleh trak, juga dapat dihantar dan dipasang hanya dalam satu hari. Ini adalah reka bentuk kontemporari yang unik yang mewujudkan ruang sederhana, meriah dan kreatif yang dimungkinkan melalui kaedah konstruktif yang bersih dan perindustrian.

Nama Projek : Zen Mood, Nama pereka : Francisco Eduardo Sá and Felipe Savassi, Nama pelanggan : Felipe Savassi Modular Studio.

Zen Mood Rumah

Reka bentuk yang luar biasa ini adalah pemenang anugerah reka bentuk perak dalam pertandingan reka bentuk fesyen, pakaian dan pakaian. Anda pasti akan melihat portfolio reka bentuk pereka anugerah perak untuk menemui banyak karya reka bentuk pakaian, pakaian dan fesyen baru, inovatif, asli dan kreatif yang lain.

Pasukan reka bentuk hari ini

Pasukan reka bentuk terhebat di dunia.

Kadang kala anda memerlukan pasukan pereka berbakat yang sangat besar untuk menghasilkan reka bentuk yang sangat hebat. Setiap hari, kami menampilkan pasukan reka bentuk yang inovatif dan kreatif yang memenangi anugerah. Terokai dan temui seni bina asli dan kreatif, reka bentuk yang baik, fesyen, reka bentuk grafik dan projek strategi reka bentuk dari pasukan reka bentuk di seluruh dunia. Dapatkan inspirasi dari karya asli pereka besar.