Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Jadual Interaksi

paintable

Jadual Interaksi Paintable adalah meja multifungsi untuk semua orang, boleh jadi meja biasa, meja gambar, atau alat muzik. Anda boleh menggunakan pelbagai jenis warna untuk melukis di permukaan meja untuk membuat muzik dengan rakan atau keluarga anda, dan permukaan akan memindahkan gambar menjadi melodi oleh sensor warna. Terdapat dua cara melukis, lukisan kreatif dan nota muzik, anak-anak dapat melukis apa sahaja yang mereka mahu untuk membuat muzik rawak atau menggunakan peraturan yang kita reka untuk mengisi warna pada kedudukan tertentu untuk membuat sajak.

Untuk Berbual Bebas Tangan

USB Speaker and Mic

Untuk Berbual Bebas Tangan Speaker & Mic USB DIXIX direka bentuk untuk berfungsi. Pembesar suara mikrofon sangat sesuai untuk perbualan bebas tangan melalui internet, mikrofon menghadap ke kanan anda untuk menyampaikan suara anda dengan jelas kepada si penerima dan pembesar suara akan menyiarkan suara dari orang yang anda hubungi.

Meja, Trestle, Plinth

Trifold

Meja, Trestle, Plinth Bentuk Trifold diberitahu oleh gabungan permukaan segitiga dan urutan lipatan yang unik. Ia mempunyai reka bentuk minimalis namun rumit dan patung, dari setiap sudut pandangannya menunjukkan komposisi yang unik. Reka bentuknya dapat disesuaikan dengan pelbagai tujuan tanpa menjejaskan integriti strukturnya. The Trifold adalah pameran kaedah fabrikasi digital dan penggunaan teknologi pembuatan baru seperti robotik. Proses pengeluaran telah dikembangkan dengan kerjasama syarikat fabrikasi robotik yang mengkhususkan diri dalam melipat logam dengan robot 6 paksi.

Perhiasan-Anting-Anting

Eclipse Hoop Earrings

Perhiasan-Anting-Anting Ada satu fenomena yang terus menerus menangkap tingkah laku kita, menghentikan kita mati di jalan kita. Fenomena astrologi gerhana matahari telah menarik minat orang dari usia awal manusia. Dari kegelapan langit yang tiba-tiba dan keluar dari Matahari telah menimbulkan bayangan ketakutan, kecurigaan, dan keajaiban yang panjang terhadap khayalan. Sifat gerhana matahari yang menakjubkan meninggalkan kesan abadi kepada kita semua. Anting-anting gelang berlian emas putih 18K diilhamkan oleh gerhana matahari 2012. Reka bentuknya cuba menangkap sifat misteri dan keindahan matahari dan bulan.

Perabot Organik Dan Arca

pattern of tree

Perabot Organik Dan Arca Proposisi partisi yang menggunakan bahagian konifer tidak cekap; iaitu bahagian langsing bahagian atas batang dan bahagian akar yang tidak teratur. Saya memperhatikan cincin tahunan organik. Corak organik partisi yang bertindih mencipta irama yang selesa di ruang bukan organik. Dengan produk yang lahir dari kitaran bahan ini, arah spatial organik menjadi kemungkinan bagi pengguna. Tambahan lagi, keunikan setiap produk memberi mereka nilai yang jauh lebih tinggi.

Mainan

Movable wooden animals

Mainan Kepelbagaian mainan haiwan bergerak dengan pelbagai cara, mudah tetapi menyeronokkan. Bentuk haiwan abstrak menyerap kanak-kanak untuk dibayangkan. Terdapat 5 haiwan dalam kumpulan: Babi, Itik, Zirafah, Siput dan Dinosaur. Kepala bebek bergerak dari kanan ke kiri ketika anda mengambilnya dari meja, nampaknya "TIDAK" kepada anda; Kepala zirafah boleh bergerak dari atas dan bawah; Hidung babi, kepala Siput dan Dinosaur bergerak dari dalam ke luar ketika anda memusingkan ekornya. Semua pergerakan membuat orang tersenyum dan mendorong anak-anak bermain dengan cara yang berbeza, seperti menarik, menolak, memusingkan dll.