Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Mainan

Rocking Zebra

Mainan Kanak-kanak menggemari mainan goyang segar ini, sementara penampilan kontemporari, grafik funky dan kayu semula jadi, sangat menarik perhatian di rumah moden ini. Cabaran reka bentuk melibatkan mengekalkan watak penting mainan pusaka klasik, sambil menggunakan teknik canggih dan sistem pembinaan modular untuk memungkinkan jenis haiwan tambahan di masa depan dengan perubahan bahagian minimum. Produk yang dibungkus juga perlu ringkas dan kurang dari 10kg untuk saluran penjualan internet langsung. Penggunaan laminasi cetak khusus adalah yang pertama, menghasilkan warna / corak yang sempurna pada permukaan yang tahan calar

Perabot Meja Rumah

Marken Desk

Perabot Meja Rumah Perasaan ringan dari meja yang elegan namun kuat ini membawa kita kembali ke sekolah reka bentuk Skandinavia. Bentuk kaki yang canggung, cara mereka bersandar ke depan hampir seperti isyarat sapaan, mengingatkan kita pada siluet seorang lelaki mulia dengan topinya menyapa seorang wanita. Meja mengalu-alukan kami untuk menggunakannya. Bentuk laci, seperti anggota meja yang berasingan, dengan sensasi gantung dan penampilan yang dipersonifikasikan di depan, mengimbas ruangan seperti mata yang berjaga-jaga.

Kerusi Bar

Barcycling Chair

Kerusi Bar Barcycling adalah kerusi bar yang dirancang dengan ruang bertema sukan. Ia memperhatikan gambar dinamisme di kerusi bar, berkat pelana basikal dan pedal basikal. Membuat kerangka poliuretana tempat duduk dan bahagian atas tempat duduk ditutup dengan kulit jahit tangan Walaupun kelembutan poliuretana, kualiti kulit semula jadi dan jahitan tangan melambangkan ketahanan. Tidak seperti kerusi bar standart yang kedudukan kaki tidak boleh diubah, berbasikal bar memungkinkan tempat duduk berubah-ubah dengan menjaga pedal di pelbagai lokasi. Oleh itu, ia membolehkannya lebih lama dan selesa duduk.

Kalendar

2013 goo Calendar “MONTH & DAY”

Kalendar Kalendar promosi yang unik dan menyeronokkan yang dikembangkan dan dihasilkan untuk laman web goo memanfaatkan tekstur kertas dan memikirkan fungsinya. Edisi 2013 ini adalah kalendar dan jadual penganjur digabungkan menjadi satu dengan ruang untuk menulis dalam rancangan sepanjang tahun dan jadual harian. Kertas berkualiti tebal untuk kalendar dan kertas kos rendah yang tepat untuk mencatat nota untuk penganjur jadual dipilih dengan teliti dan kontras yang dibuat sesuai untuk bahagian reka bentuk kalendar. Ciri tambahan penganjur jadual pengisian menjadikannya sempurna sebagai kalendar meja yang mesra pengguna.

Kerusi Makan

'A' Back Windsor

Kerusi Makan Kayu keras yang kukuh, alat ganti tradisional dan jentera kontemporari mengemas kerusi Windsor yang baik. Kaki depan melintasi tempat duduk untuk menjadi tiang raja dan kaki belakang mencapai puncak. Dengan triangulasi, reka bentuk yang kuat ini menyesuaikan kekuatan mampatan dan ketegangan kepada kesan visual dan fizikal maksimum. Cat susu atau kemasan minyak jernih mengekalkan tradisi Windsor Chairs yang lestari.

Kerusi Kopi Yang Boleh Diubah Dan Kerusi Rehat

Twins

Kerusi Kopi Yang Boleh Diubah Dan Kerusi Rehat Konsep meja kopi Twins adalah ringkas. Meja kopi berlubang menyimpan dua tempat duduk kayu penuh di dalamnya. Permukaan kanan dan kiri meja, sebenarnya penutup yang boleh ditarik keluar dari badan utama meja untuk membolehkan pengambilan kerusi. Tempat duduk mempunyai kaki yang boleh dilipat yang harus dipusingkan agar kerusi berada di kedudukan yang betul. Setelah kerusi, atau kedua-dua kerusi itu keluar, penutupnya kembali ke meja. Apabila kerusi di luar, meja juga berfungsi sebagai ruang penyimpanan yang besar.