Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Dashcam Kereta

BlackVue DR650GW-2CH

Dashcam Kereta BLackVue DR650GW-2CH adalah kamera dashboard kereta pengintai dengan bentuk silinder yang ringkas namun canggih. Pemasangan unit ini mudah, dan berkat putaran 360 darjah, ia boleh disesuaikan. Kedekatan dashcam ke kaca depan meminimumkan getaran dan silau dan membolehkan rakaman lebih lancar dan stabil. Setelah melakukan kajian menyeluruh untuk mencari bentuk geometri yang sempurna yang sesuai dengan ciri-ciri tersebut, bentuk silinder yang memberikan elemen kestabilan dan kebolehaturan dipilih untuk projek ini.

Bangku

Tri

Bangku Bangku dalam cedar semula jadi pepejal yang dikerjakan dengan mesin CNC dan tangan selesai, kekhususannya adalah bahawa ia terbentuk dari blok kayu cedar pepejal yang tidak dirawat permukaan 50 x 50 digilap dengan tangan dengan kepingan kertas pasir yang membuat permukaan matte dan halus untuk disentuh dan meningkatkan bentuk dan skema warna kayu cedar tertentu adalah mempunyai minyak semula jadi yang melindunginya dan menjadikannya objek berfungsi dan praktikal dalam penyelenggaraannya reka bentuk lembut yang meningkatkan bahan semula jadi dengan tambahan harumannya, anda dapat membicarakan reka bentuk sentuhan deria , keselesaan, dan wangian.

Pasu

Flower Shaper

Pasu Seri pasu ini adalah hasil percubaan dengan keupayaan dan batasan tanah liat dan pencetak tanah liat 3D buatan sendiri. Tanah liat lembut dan lentur ketika basah, tetapi menjadi keras dan rapuh ketika kering. Setelah memanaskan dalam tanur, tanah liat berubah menjadi bahan kalis air yang tahan lama. Fokusnya adalah untuk mencipta bentuk dan tekstur menarik yang sukar dan memakan masa untuk dibuat atau bahkan tidak dapat dilakukan dengan menggunakan kaedah tradisional. Bahan dan kaedahnya menentukan struktur, tekstur dan bentuknya. Semua bekerjasama untuk membantu membentuk bunga. Tidak ada bahan lain yang ditambahkan.

Mainan

Mini Mech

Mainan Diilhamkan oleh sifat struktur modular yang fleksibel, Mini Mech adalah kumpulan blok lutsinar yang dapat dipasang ke dalam sistem yang kompleks. Setiap blok mengandungi unit mekanikal. Oleh kerana reka bentuk gandingan dan penyambung magnetik sejagat, pelbagai kombinasi yang tidak berkesudahan dapat dibuat. Reka bentuk ini mempunyai tujuan pendidikan dan rekreasi pada masa yang sama. Ini bertujuan untuk mengembangkan kekuatan penciptaan dan membolehkan jurutera muda melihat mekanisme sebenar setiap unit secara individu dan kolektif dalam sistem.

Faucet

Aluvia

Faucet Reka bentuk Aluvia memberi inspirasi dalam hakisan aluvial, air membentuk siluet lembut di bebatuan melalui masa dan ketekunan; sama seperti kerikil di tepi sungai, kelembutan dan lekukan yang mesra dalam reka bentuk pemegang menggoda pengguna untuk melakukan operasi yang mudah. Peralihan yang dibuat dengan teliti membolehkan cahaya bergerak lancar di sepanjang permukaan, sehingga memberikan setiap produk penampilan yang harmoni.

Meja Komputer Riba

Ultraleggera

Meja Komputer Riba Di ruang tamu pengguna, ia akan dapat melakukan tugas meja kopi dan memenuhi keperluan meletakkan, meninggalkan, mengingat sejumlah objek; Ia bukan hanya direka untuk penggunaan komputer riba, tetapi mungkin kurang khusus untuk penggunaan komputer riba; Ia boleh membiarkan kedudukan tempat duduk yang berbeza tanpa mengehadkan pergerakan ketika menggunakan lutut; Ringkasnya, perabot rumah yang tidak dimaksudkan untuk digunakan pada lutut tetapi masih disarankan untuk digunakan pada saat-saat yang terdapat di unit tempat duduk seperti sofa tempat duduk untuk jangka pendek.