Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pasu Kaca

Jungle

Pasu Kaca Terinspirasi oleh alam semula jadi, premis koleksi kaca Jungle adalah untuk membuat objek yang memperoleh nilai dari kualiti, reka bentuk dan bahan. Bentuk sederhana menggambarkan ketenangan medium, pada masa yang sama tidak berat dan kuat. Pasu ditutup dengan mulut dan dibentuk dengan tangan, ditandatangani dan diberi nombor. Irama proses pembuatan kaca memastikan bahawa setiap objek dalam Koleksi Jungle mempunyai permainan warna yang unik yang meniru pergerakan gelombang.

Pasu

Rainforest

Pasu Vas Rainforest adalah campuran bentuk yang direka bentuk 3D dan teknik batang wap Scandinavia tradisional. Potongan berbentuk tangan mempunyai kaca yang sangat tebal dengan percikan warna yang tidak terapung. Koleksi buatan studio diilhamkan oleh kontras alam, dan bagaimana ia mewujudkan keharmonian.

Pencahayaan

Thorn

Pencahayaan Percaya bahawa mungkin tumbuh dan membezakan bentuk organik di alam tanpa mengganggu struktur dan ekspresi mereka secara kebetulan, dan bahawa manusia mempunyai pertalian naluri untuk bentuk semula jadi, Yılmaz Dogan mengatakan bahawa semasa merancang Thorn, dia ingin mencerminkan pertumbuhan dengan bentuk yang mencontohi alam tanpa batasan dimensi dalam pencahayaan. Thorn, yang merupakan sumber inspirasi untuk cabang semula jadi Thorn; tumbuh dalam struktur rawak dan berbentuk semula jadi, memenuhi keperluan yang berbeza dan tidak mempunyai had ukuran sebagai reka bentuk pencahayaan yang baik.

Meja

Patchwork

Meja Yılmaz Dogan, yang memulakan dengan idea bahawa bahan industri yang berbeza dapat digunakan bersama di atas dulang meja, mengatakan bahawa dia merancang fleksibiliti di meja anda agar anda dapat membuat perubahan untuk menyesuaikan diri dengan tren yang berbeza pada bila-bila masa. Dengan reka bentuknya yang sangat mudah pecah, Patchwork adalah reka bentuk dinamik yang dapat dengan mudah menyesuaikan diri dengan ruang yang berbeza seperti meja makan dan mesyuarat.

Kemudahan Pembersihan Air

Waterfall Towers

Kemudahan Pembersihan Air Bangunan ini melampaui lokasi kerana merumuskan semula tapak buatan yang menjadi sebahagian daripada persekitaran semula jadi yang bersatu. Batasan antara kota dan alam ditentukan dan dipergiatkan oleh adanya empangan. Setiap bentuk saling berkaitan, yang menggambarkan sistem susunan simbiotik dari alam. Lebih khusus lagi dalam konsep khusus, perpaduan landskap dan seni bina berlaku dengan penggunaan aliran air sebagai fungsi dan seterusnya elemen organisasi.

Meja Kopi

Ripple

Meja Kopi Meja tengah yang digunakan biasanya berlaku di tengah-tengah ruang dan menyebabkan kesukaran dengan masalah pendekatan. Atas sebab ini, jadual perkhidmatan digunakan untuk membuka jurang ini. Untuk menyelesaikan masalah ini, Yılmaz Dogan telah menggabungkan dua fungsi dalam reka bentuk Ripple dan mengembangkan reka bentuk produk yang dinamik yang boleh menjadi pendirian tengah dan meja servis, yang bergerak dengan lengan asimetri dan bergerak di kejauhan. Gerakan dinamik ini bertepatan dengan garis reka bentuk cecair Ripple yang memantulkan dari alam semula jadi dengan kebolehubahan penurunan dan gelombang yang terbentuk oleh penurunan itu.