Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Dalaman Rumah

Spirit concentration

Dalaman Rumah Apakah ruang untuk rumah? Pereka percaya reka bentuk itu berasal dari kehendak pemilik, mencapai jiwa ke angkasa. Oleh itu, pereka meninjau tujuan ruang mereka oleh pasangan yang cantik. Kedua pemilik menyukai bahan dan penyelesaian reka bentuk yang berkaitan dengan budaya Jepun. Untuk mewakili kenangan di antara fikiran mereka, mereka memutuskan untuk menggunakan pelbagai tekstur kayu untuk membuat rumah jiwa. Akibatnya, mereka membuat 3 tujuan konsensus rumah ideal ini, yaitu (1) Suasana tenang, (2) ruang awam yang fleksibel dan menawan, dan (3) ruang peribadi yang selesa dan tidak kelihatan.

Rumah Untuk Kenangan

Memory Transmitting

Rumah Untuk Kenangan Rumah ini menyampaikan gambar rumah dengan balok kayu dan timbunan batu bata putih yang berperingkat. Cahaya menyala dari ruang batu bata putih di sekitar rumah, mewujudkan suasana khas untuk pelanggan. Pereka menggunakan beberapa kaedah untuk menyelesaikan keterbatasan bangunan ini untuk penghawa dingin dan ruang penyimpanan. Juga, gabungkan bahan dengan ingatan pelanggan dan tampilkan estetika yang hangat dan elegan melalui struktur, menghubungkan gaya unik rumah ini.

Dalaman Rumah

Seamless Blank

Dalaman Rumah Ini adalah rumah untuk menyajikan gaya hidup unik nyonya rumah, yang merupakan rumah pereka grafik dan pengusaha. Pereka mempersembahkan bahan semula jadi untuk menggambarkan pilihan tuan rumah dan menyimpan kawasan kosong untuk mengisi barang ahli keluarga. Dapur adalah pusat rumah, yang direka khas untuk melihat persekitaran rumah dan memastikan ibu bapa dapat melihat di mana sahaja. Rumah ini dilengkapi dengan lantai tanpa granit putih, lukisan mineral Itali, kaca lutsinar, dan lapisan serbuk putih untuk mengungkapkan perincian bahan yang elegan.

Dalaman Rumah

Warm loft

Dalaman Rumah Rumah gaya industri dengan bahan hangat. Rumah ini menyediakan beberapa fungsi untuk pelanggan untuk mempromosikan kualiti hidup. Pereka cuba menyambungkan paip ke setiap ruang dan menggabungkan paip kayu, keluli dan ENT untuk menggambarkan kisah kehidupan pelanggan. Tidak sama dengan gaya industri biasa, rumah ini hanya memasukkan sedikit warna dan menyediakan banyak ruang simpanan.

Bilik Persalinan

Sopron Basket

Bilik Persalinan Sopron Basket adalah pasukan bola keranjang wanita profesional yang berpusat di Sopron, Hungary. Oleh kerana mereka adalah salah satu pasukan Hungary yang paling berjaya dengan 12 piala kejuaraan kebangsaan dan meraih tempat kedua di Euroleague, pihak pengurusan kelab memutuskan untuk melabur di kompleks bilik persalinan baru untuk memiliki kemudahan yang cukup berprestij untuk nama kelab, sesuai dengan keperluan pemain lebih baik, memotivasikan mereka dan meningkatkan perpaduan mereka.

Seni Bina Penggunaan Campuran

Shan Shui Plaza

Seni Bina Penggunaan Campuran Terletak di bandar bersejarah Xi'an, antara pusat perniagaan dan sungai TaoHuaTan, projek ini bertujuan bukan sahaja untuk menghubungkan masa lalu dan masa kini tetapi juga bandar dan alam semula jadi. Diilhamkan oleh kisah Cina musim bunga The Peach blossom, projek ini menawarkan tempat tinggal dan tempat kerja paradisiac dengan memberikan hubungan dekat dengan alam. Dalam budaya Cina, falsafah air gunung (Shan Shui) memiliki makna penting hubungan antara manusia dan alam, oleh itu dengan memanfaatkan pemandangan berair di laman web ini, projek ini menawarkan ruang yang mencerminkan falsafah Shan Shui di kota.