Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Reka Bentuk Dalaman Komersial

KitKat

Reka Bentuk Dalaman Komersial Mewakili konsep dan jenama keseluruhan dengan cara yang inovatif melalui reka bentuk kedai, khusus untuk pasaran Kanada dan pelanggan Yorkdale. Menggunakan pengalaman lokasi pop timbul dan antarabangsa sebelumnya untuk berinovasi dan memikirkan semula keseluruhan pengalaman. Buat kedai yang sangat berfungsi, yang berfungsi dengan baik untuk trafik yang sangat tinggi dan ruang yang rumit.

Reka Bentuk Dalaman

Arthurs

Reka Bentuk Dalaman Panggangan Amerika Utara kontemporari, lounge koktel, dan teres atas bumbung yang terletak di Midtown Toronto untuk meraikan menu klasik yang mewah dan minuman istimewa. Arthur's Restaurant mempunyai tiga ruang yang berbeza untuk dinikmati (ruang makan, bar, dan teres atas bumbung) yang terasa intim dan luas pada masa yang sama. Silingnya unik dalam reka bentuk panel kayu segi dengan venir kayu, yang dibina untuk meningkatkan bentuk segi delapan bilik, dan meniru rupa kristal potong yang tergantung di atas.

Rumah Yang Menggembirakan Untuk Kanak-Kanak

Fun house

Rumah Yang Menggembirakan Untuk Kanak-Kanak Reka bentuk bangunan ini adalah untuk anak-anak belajar dan bermain, yang merupakan rumah yang sangat menyeronokkan dari seorang ayah super. Pereka menggabungkan bahan sihat dan bentuk keselamatan untuk membuat ruang yang indah dan menarik. Mereka berusaha menjadikan rumah permainan anak-anak yang selesa dan hangat, dan berusaha mengeratkan hubungan ibu bapa-anak. Pelanggan memberitahu pereka untuk mencapai 3 tujuan, iaitu: (1) bahan semula jadi dan keselamatan, (2) membahagiakan anak-anak dan ibu bapa dan (3) ruang simpanan yang cukup. Pereka menemui kaedah yang mudah dan jelas untuk mencapai matlamat, iaitu rumah, tempat permulaan kanak-kanak.

Dalaman Rumah

Spirit concentration

Dalaman Rumah Apakah ruang untuk rumah? Pereka percaya reka bentuk itu berasal dari kehendak pemilik, mencapai jiwa ke angkasa. Oleh itu, pereka meninjau tujuan ruang mereka oleh pasangan yang cantik. Kedua pemilik menyukai bahan dan penyelesaian reka bentuk yang berkaitan dengan budaya Jepun. Untuk mewakili kenangan di antara fikiran mereka, mereka memutuskan untuk menggunakan pelbagai tekstur kayu untuk membuat rumah jiwa. Akibatnya, mereka membuat 3 tujuan konsensus rumah ideal ini, yaitu (1) Suasana tenang, (2) ruang awam yang fleksibel dan menawan, dan (3) ruang peribadi yang selesa dan tidak kelihatan.

Rumah Untuk Kenangan

Memory Transmitting

Rumah Untuk Kenangan Rumah ini menyampaikan gambar rumah dengan balok kayu dan timbunan batu bata putih yang berperingkat. Cahaya menyala dari ruang batu bata putih di sekitar rumah, mewujudkan suasana khas untuk pelanggan. Pereka menggunakan beberapa kaedah untuk menyelesaikan keterbatasan bangunan ini untuk penghawa dingin dan ruang penyimpanan. Juga, gabungkan bahan dengan ingatan pelanggan dan tampilkan estetika yang hangat dan elegan melalui struktur, menghubungkan gaya unik rumah ini.

Dalaman Rumah

Seamless Blank

Dalaman Rumah Ini adalah rumah untuk menyajikan gaya hidup unik nyonya rumah, yang merupakan rumah pereka grafik dan pengusaha. Pereka mempersembahkan bahan semula jadi untuk menggambarkan pilihan tuan rumah dan menyimpan kawasan kosong untuk mengisi barang ahli keluarga. Dapur adalah pusat rumah, yang direka khas untuk melihat persekitaran rumah dan memastikan ibu bapa dapat melihat di mana sahaja. Rumah ini dilengkapi dengan lantai tanpa granit putih, lukisan mineral Itali, kaca lutsinar, dan lapisan serbuk putih untuk mengungkapkan perincian bahan yang elegan.