Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Reka Bentuk Pemasangan Seni

Hand down the Tale of the HEIKE

Reka Bentuk Pemasangan Seni Reka bentuk pentas tiga dimensi menggunakan keseluruhan ruang pentas. Kami mencari tarian Jepun yang baru, dan ini adalah reka bentuk seni panggung yang bertujuan untuk bentuk tarian Jepun Kontemporari yang ideal. Tidak seperti seni pentas dua dimensi tarian tradisional Jepun, reka bentuk tiga dimensi yang memanfaatkan keseluruhan ruang pentas.

Pengubahsuaian Hotel

Renovated Fisherman's House

Pengubahsuaian Hotel Hotel SIXX terletak di kampung Houhai di Teluk Haitang di Sanya. Laut selatan China berjarak 10 meter di depan hotel, dan Houhai terkenal sebagai surga surfer di China. Arkitek mengubah bangunan tiga tingkat yang asli, yang dilayani untuk keluarga nelayan tempatan selama bertahun-tahun, menjadi hotel resort bertema berselancar, dengan memperkuat struktur lama dan memperbaharui ruang di dalamnya.

Kediaman Hujung Minggu

Cliff House

Kediaman Hujung Minggu Ini adalah kabin memancing dengan pemandangan gunung, di tebing Sungai Heaven ('Tenkawa' dalam bahasa Jepun). Diperbuat daripada konkrit bertetulang, bentuknya adalah tiub sederhana, sepanjang enam meter. Hujung tiub di tepi jalan ditimbang dan berlabuh jauh di dalam tanah, sehingga memanjang secara mendatar dari tebing dan menggantung di atas air. Reka bentuknya sederhana, dalamannya luas, dan dek tepi sungai terbuka ke langit, gunung dan sungai. Dibina di bawah permukaan jalan, hanya bumbung kabin yang dapat dilihat, dari tepi jalan, sehingga pembinaannya tidak menghalang pemandangan.

Reka Bentuk Dalaman Perpustakaan

Veranda on a Roof

Reka Bentuk Dalaman Perpustakaan Kalpak Shah of Studio Course telah merombak tingkat atas sebuah pangsapuri penthouse di Pune, barat India, menciptakan gabungan bilik-bilik dalaman dan luaran yang mengelilingi taman di atas bumbung. Studio tempatan, yang juga berpusat di Pune, bertujuan mengubah tingkat atas rumah yang tidak digunakan menjadi kawasan yang serupa dengan beranda rumah tradisional India.

Hotel

Shang Ju

Hotel Dengan keindahan alam dan keindahan kemanusiaan, definisi City Resort Hotel, jelas bahawa ia berbeza dengan hotel tempatan. Dikombinasikan dengan budaya dan tabiat hidup tempatan, menambah keanggunan dan sajak ke bilik tetamu dan memberikan pengalaman hidup yang berbeza. Kerja percutian yang santai dan ketat, penuh dengan keanggunan, kehidupan yang bersih dan lembut. Nyatakan keadaan fikiran yang menyembunyikan fikiran, dan biarkan para tetamu berjalan dalam ketenangan kota.

Reka Bentuk Dalaman Rumah Tumpangan

The MeetNi

Reka Bentuk Dalaman Rumah Tumpangan Dari segi elemen reka bentuk, ia tidak bermaksud rumit atau minimalis. Ia menggunakan warna sederhana Cina sebagai dasar, tetapi menggunakan cat bertekstur untuk membiarkan ruang kosong, yang membentuk konsep seni oriental sejajar dengan estetika moden. Perabot rumah manusia moden dan hiasan tradisional dengan kisah sejarah nampaknya dialog kuno dan moden yang mengalir di angkasa, dengan daya tarikan kuno yang santai.