Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Salun Rambut

Taipei Eros

Salun Rambut Salun rambut berdasarkan geometri warna hitam, putih, dan kelabu. Gerakan memotong rambut diterjemahkan ke dalam kumpulan entiti patung. Motif segitiga membentuk kubus dan pesawat yang berfungsi dari siling ke lantai melalui tindakan cerucuk, memotong, dan menjahit. Batang cahaya yang tertanam di garis pemisah menyumbang kepada banyak tali pinggang pencahayaan, berfungsi sebagai pencahayaan tambahan sambil menyelesaikan keadaan siling yang diturunkan. Mereka memanjang dan berliku dengan pantulan cermin besar, bebas bergerak antara pesawat dan tiga dimensi.

Taman Peribadi

Ryad

Taman Peribadi Tantangannya terdiri dari memodenkan rumah negara lama dan mengubahnya menjadi dunia damai dan tenang, bekerja secara komprehensif baik di kawasan seni bina dan landskap. Fasad diperbaharui, kerja sipil dilakukan di trotoar dan kolam renang dan dinding penahan dibina, membuat kerja besi tempa baru untuk lengkungan, dinding dan pagar. Berkebun, pengairan dan takungan, serta kilat, perabot dan aksesori juga dapat digunakan secara menyeluruh.

Kafe Dan Restoran

Roble

Kafe Dan Restoran Idea reka bentuknya diambil dari kedai stik dan asap AS, dan sebagai hasil daripada pasukan penyelidikan fasa pertama, pasukan penyelidik memutuskan untuk menggunakan kayu dan kulit dengan warna gelap seperti hitam dan hijau, bersama dengan emas dan mawar emas diambil dengan cahaya mewah yang hangat dan terang. Ciri-ciri reka bentuk adalah 6 candelier gantung besar yang terdiri daripada 1200 keluli anodized buatan tangan. Serta bar kaunter 9 meter, yang diliputi oleh payung 275 sentimeter yang terdiri daripada botol yang cantik dan berbeza, tanpa sokongan menutupi kaunter bar.

Penyelidikan Dan Pengembangan Arkitek

Technology Center

Penyelidikan Dan Pengembangan Arkitek Projek seni bina Pusat Teknologi mempunyai garis panduan penyatuan ensembel seni bina ke lanskap sekitarnya, ruang yang tenang dan menyenangkan. Idea yang menentukan ini menjadikan ensemble sebagai mercu tanda berperikemanusiaan, yang ditakdirkan untuk perendaman intelektual yang diperlukan oleh para penyelidik yang akan bertindak di dalamnya, dinyatakan dalam niat plastik dan konstruktifnya. Reka bentuk bumbung yang mencolok dan bersepadu dalam bentuk cekung dan cembung hampir menyentuh garis mendatar yang menonjol yang mendefinisikan dengan demikian, ciri utama kompleks seni bina.

Reka Bentuk Dalaman

Gray and Gold

Reka Bentuk Dalaman Warna kelabu dianggap membosankan. Tetapi hari ini warna ini adalah warna dari penutup kepala dalam gaya seperti loteng, minimalis dan berteknologi tinggi. Kelabu adalah warna pilihan untuk privasi, ketenangan, dan ketenangan. Ini kebanyakannya mengundang mereka, yang bekerja dengan orang atau terlibat dalam tuntutan kognitif, sebagai warna dalaman umum. Dinding, siling, perabot, langsir, dan lantai berwarna kelabu. Warna dan tepu kelabu hanya berbeza. Emas ditambah dengan perincian dan aksesori tambahan. Ini diserlahkan oleh bingkai gambar.

Rumah

Santos

Rumah Dengan menggunakan kayu sebagai elemen konstruktif utama, rumah ini menggantikan dua tingkat di bahagian, menghasilkan atap kaca untuk disatukan dengan konteks dan membiarkan cahaya semula jadi masuk. Ruang ketinggian berganda menyatakan hubungan antara tingkat bawah, tingkat atas dan lanskap. Bumbung logam di atas langit melayang, melindunginya dari kejadian cahaya matahari barat dan membina semula isipadu secara formal, membingkai penglihatan persekitaran semula jadi. Program ini diartikulasikan dengan mencari kegunaan awam di tingkat bawah dan kegunaan peribadi di tingkat atas.