Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Reka Bentuk Pembungkusan

Milk Baobab Baby Skin Care

Reka Bentuk Pembungkusan Ia diilhamkan oleh susu, bahan utama. Reka bentuk bekas yang unik dari jenis pek susu menggambarkan ciri-ciri produk dan direka untuk tidak asing lagi kepada pengguna kali pertama. Di samping itu, bahan yang diperbuat daripada polietilena (PE) dan getah (EVA) dan ciri lembut warna pastel digunakan untuk menekankan bahawa ia adalah produk ringan untuk kanak-kanak dengan kulit yang lemah. Bentuk bulat diaplikasikan ke sudut untuk keselamatan ibu dan bayi.

Kempen Iklan

Feira do Alvarinho

Kempen Iklan Feira do Alvarinho adalah pesta arak tahunan yang berlangsung di Moncao, Portugal. Untuk menyampaikan acara tersebut, ia diciptakan kerajaan kuno dan fiksyen. Dengan nama dan peradaban sendiri, Kerajaan Alvarinho, yang ditetapkan kerana Moncao terkenal sebagai buaian anggur Alvarinho, diilhamkan dalam sejarah, tempat, orang ikonik dan legenda Moncao. Cabaran terbesar projek ini adalah membawa kisah sebenar wilayah ke dalam reka bentuk watak.

Reka Bentuk Identiti Visual

ODTU Sanat 20

Reka Bentuk Identiti Visual Untuk tahun ke-20 ODTU Sanat, festival seni yang diadakan setiap tahun oleh Universiti Teknikal Timur Tengah, permintaannya adalah untuk membina bahasa visual untuk menonjolkan 20 tahun festival tersebut. Seperti yang diminta, festival ke-20 ini ditekankan dengan mendekatinya seperti karya seni yang dilindungi untuk dilancarkan. Bayangan lapisan berwarna yang sama yang membentuk nombor 2, dan 0 mencipta ilusi 3D. Ilusi ini memberikan rasa lega dan bilangannya kelihatan seperti meleleh ke latar belakang. Pilihan warna yang terang menghasilkan kontras yang halus dengan ketenangan bergelombang 20.

Kayu Wiski Malbec

La Orden del Libertador

Kayu Wiski Malbec Cuba menggabungkan unsur-unsur berbeza yang merujuk pada nama produk, reka bentuknya memperkuatkan mesej yang dicadangkannya. Ia memancarkan gambar yang menarik dan menarik. Ilustrasi kondor yang menantang yang memaparkan sayapnya, menunjukkan rasa kebebasan, bersambung dengan pingat simetri dan sugestif, ditambahkan pada ilustrasi latar dengan pemandangan khayalan yang membawa puisi ke reka bentuk, menghasilkan kombinasi yang ideal untuk menyampaikan mesej yang diinginkan. Palet warna yang tenang memberikan ciri eksklusif dan penggunaan tipografi untuk produk tradisional dan bersejarah.

Pil Ganja Yang Disuntik

Secret Tarts

Pil Ganja Yang Disuntik Pembungkusan Secret Tarps dibuat dalam gaya retro / vintaj moden yang dimodenkan dengan rasa nota sekolah lama sehingga jangkaan sentuhan master-apoteker dapat menarik pelanggan dari pandangan pertama dan kemudian sementara pemerhatian terperinci mengenai elemen reka bentuk utama dikodkan ke dalam struktur holistik yang memindahkan titik pemasaran utama: produk ini dikembangkan oleh syarikat profesional kraf ahli farmasi dan mengandungi resipi rahsia ahli farmasi buatan tangan di dalamnya.

Aplikasi Mudah Alih

Akbank Mobile

Aplikasi Mudah Alih Reka bentuk baru aplikasi Akbank Mobile memberikan perspektif baru dari segi pengalaman perbankan sosial, pintar, bukti masa depan dan bermanfaat. Dengan reka bentuk kawasan yang diperibadikan di halaman utama, pengguna dapat melihat pandangan pintar untuk meringankan kehidupan kewangan mereka. Juga, dengan pendekatan reka bentuk baru ini, transaksi perbankan tradisional menggunakan bahasa pengguna dengan visual lakaran kenalan, aliran tindakan dan konsep yang dipermudah.