Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pembungkusan Gula-Gula

5 Principles

Pembungkusan Gula-Gula The 5 Principles adalah satu siri pembungkusan gula-gula yang lucu dan luar biasa dengan kelainan. Ia berpunca dari budaya pop moden itu sendiri, terutamanya budaya pop internet dan meme internet. Setiap reka bentuk pek merangkumi watak yang mudah dikenali, orang boleh berhubung dengan (Muscle Man, the Cat, the Lovers dan sebagainya), dan satu siri 5 petikan inspirasi atau lucu mengenai dirinya (oleh itu namanya - 5 Prinsip). Banyak petikan juga mempunyai beberapa rujukan pop-budaya di dalamnya. Pembuatannya ringkas namun pembungkusannya unik dan mudah dikembangkan sebagai satu siri

Logo

N&E Audio

Logo Semasa proses reka bentuk semula logo N&E, N, E mewakili nama pengasas Nelson dan Edison. Oleh itu, dia mengintegrasikan watak N&E dan bentuk gelombang bunyi untuk mencipta logo baru. Handcrafted HiFi adalah penyedia perkhidmatan yang unik dan profesional di Hong Kong. Dia berharap dapat menghadirkan jenama profesional kelas atas dan mencipta yang sangat relevan dengan industri ini. Dia berharap agar orang dapat memahami apa yang dimaksudkan dengan logo ketika melihatnya. Cloris mengatakan bahawa cabaran untuk mencipta logo adalah bagaimana mempermudah mengenali watak N dan E tanpa menggunakan grafik yang terlalu rumit.

Laman Web

Upstox

Laman Web Upstox sebelum ini anak syarikat RKSV adalah platform perdagangan saham dalam talian. Produk khas yang direka untuk peniaga dan orang awam adalah salah satu USP Upstox terkuat bersama dengan platform pembelajaran perdagangan bebasnya. Keseluruhan strategi dan jenama dikonsepkan selama fasa merancang di studio Lollypop. Pesaing mendalam, pengguna dan penyelidikan pasaran membantu dalam menyediakan penyelesaian yang mewujudkan identiti diskrit untuk laman web. Reka bentuk dibuat interaktif dan intuitif dengan penggunaan ilustrasi, animasi dan ikon khusus yang membantu memecahkan monotoni laman web berdasarkan data.

Aplikasi Web

Batchly

Aplikasi Web Platform berasaskan Batchly SaaS membolehkan pelanggan Amazon Web Services (AWS) mengurangkan kos mereka. Reka bentuk aplikasi web dalam produk unik dan menarik kerana membolehkan pengguna melakukan pelbagai fungsi dari satu titik tanpa meninggalkan halaman dan juga mempertimbangkan untuk memberikan pandangan mata semua data yang penting bagi pentadbir. Tumpuan juga diberikan dalam mempersembahkan produk melalui laman webnya dan telah dirancang untuk menyampaikan USPnya dalam 5 saat pertama itu sendiri. Warna yang digunakan di sini berwarna cerah dan ikon dan ilustrasi membantu menjadikan laman web interaktif.

Penyampaian Anugerah

Awards show

Penyampaian Anugerah Pentas perayaan ini dirancang dengan penampilan yang unik dan memerlukan fleksibiliti untuk mempersembahkan pertunjukan muzik dan beberapa persembahan anugerah yang berbeza. Potongan-potongan itu dinyalakan secara dalaman untuk menyumbang kepada kelenturan ini dan memasukkan unsur-unsur terbang sebagai bagian dari set yang diterbangkan semasa pertunjukan. Ini adalah majlis penyampaian dan anugerah tahunan untuk organisasi bukan keuntungan.

Botol

North Sea Spirits

Botol Reka bentuk botol Spirits Laut Utara diilhamkan oleh sifat unik Sylt dan menggabungkan kesucian dan kejernihan persekitaran itu. Berbeza dengan botol lain, North Sea Spirt ditutup sepenuhnya oleh lapisan permukaan yang tidak berwarna. Logo tersebut mengandungi Stranddistel, bunga yang hanya ada di Kampen / Sylt. Setiap 6 perisa ditentukan oleh satu warna tertentu sementara kandungan 4 minuman campuran itu sama dengan warna botol. Lapisan permukaan memberikan rasa tangan yang lembut dan hangat dan berat menambah persepsi nilai.