Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Pakaian

Bamboo lattice

Pakaian Di Vietnam, kita melihat teknik kisi buluh dalam banyak produk seperti perahu, perabot, kandang ayam, tanglung ... Kisi buluh kuat, murah, dan mudah dibuat. Visi saya adalah untuk mencipta fesyen pakaian resort yang menarik dan anggun, canggih dan menawan. Saya menggunakan perincian kisi buluh ini pada beberapa fesyen saya dengan menukar kisi biasa yang keras dan keras menjadi bahan lembut. Reka bentuk saya menggabungkan tradisi dengan bentuk moden, kekerasan corak kisi dan kelembutan pasir dari kain halus. Tumpuan saya adalah pada bentuk dan perincian, memberikan daya tarikan dan kewanitaan kepada pemakainya.

Cincin Berlian

The Great Goddess Isida

Cincin Berlian Isida adalah cincin emas 14K yang melekap ke jari anda untuk membuat penampilan yang menawan. Fasad cincin Isida dihiasi dengan elemen unik seperti berlian, batu kecubung, sitrin, tsavorite, topaz dan dilengkapi dengan emas putih dan kuning. Setiap bahagian mempunyai bahan yang tersendiri, menjadikannya satu-satu-jenis. Selain itu, fasad seperti kaca rata pada batu permata yang dihiris memantulkan sinar cahaya yang berbeza dalam pelbagai suasana, menambahkan watak eksklusif pada cincin.

Kalung

Scar is No More a Scar

Kalung Reka bentuknya mempunyai kisah dramatik yang menyakitkan di belakangnya. Ia diilhamkan oleh bekas luka memalukan saya yang tidak dapat dilupakan yang terbakar oleh bunga api yang kuat ketika saya berumur 12 tahun. Setelah cuba menutupnya dengan tatu, ahli tatu memberi amaran kepada saya bahawa akan menjadi lebih teruk untuk menutup ketakutan. Setiap orang mempunyai bekas luka mereka, setiap orang mempunyai kisah atau sejarah menyakitkan yang tidak dapat dilupakan, penyelesaian terbaik untuk penyembuhan adalah belajar bagaimana menghadapinya dan mengatasinya dengan kuat daripada menutup atau cuba melarikan diri daripadanya. Oleh itu, saya berharap orang yang memakai barang kemas saya dapat merasa lebih kuat dan positif.

Jam Bersambung

COOKOO

Jam Bersambung COOKOO â„¢, jam pintar pereka pertama di dunia yang menggabungkan pergerakan analog dengan paparan digital. Dengan reka bentuk ikonik untuk garis ultra bersih dan fungsi pintarnya, jam tangan memaparkan pemberitahuan pilihan dari telefon pintar atau iPad anda. Terima kasih kepada pengguna COOKOO App â„¢ yang mengawal kehidupan mereka dengan memilih pemberitahuan dan amaran yang ingin mereka terima tepat di pergelangan tangan mereka. Menekan butang COMMAND yang dapat disesuaikan akan membolehkan kamera memicu dari jauh, pemutaran muzik kawalan jauh, daftar masuk Facebook satu butang dan banyak pilihan lain.

Sarung Komputer Riba

Olga

Sarung Komputer Riba Sarung komputer riba dengan tali khas dan pasangkan sistem sarung lain. Untuk bahan itu saya mengambil kulit kitar semula. Ada beberapa warna dari semua orang yang boleh memilih sendiri. Tujuan saya adalah untuk membuat kotak komputer riba yang menarik dan mudah di mana terdapat sistem penyenggaraan mudah dan di mana anda boleh mengikat casing lain jika anda perlu membawa contoh Mac buku pro dan Ipad atau mini Ipad dengan anda. Anda boleh membawa payung atau surat khabar di bawah beg itu. Casing yang mudah ditukar untuk permintaan setiap hari.

Jas Hujan

UMBRELLA COAT

Jas Hujan Jas hujan ini adalah gabungan pelapis hujan, payung dan seluar kalis air. Bergantung pada keadaan cuaca dan jumlah hujan, ia dapat disesuaikan dengan tahap perlindungan yang berbeza. Ciri uniknya ialah menggabungkan jas hujan dan payung dalam satu item. Dengan "jas hujan payung" tangan anda bebas. Juga, ia sangat sesuai untuk aktiviti sukan seperti menunggang basikal. Selain di jalan yang sesak, anda tidak akan bertemu dengan payung lain kerana tudung payung memanjang di atas bahu anda.