Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kerongsang

Chiromancy

Kerongsang Setiap orang unik dan asli. Ini terbukti walaupun pada corak di jari kita. Garisan yang dilukis dan tanda-tanda tangan kita juga agak asli. Di samping itu, setiap orang mempunyai sebilangan batu, yang dekat dengan mereka dalam kualiti atau berkaitan dengan acara peribadi. Semua ciri ini memberikan pemerhati pemikiran yang sangat instruktif dan menarik, yang memungkinkan untuk membuat perhiasan yang diperibadikan berdasarkan garis dan tanda-tanda setiap perkara. Hiasan dan perhiasan seperti ini - membentuk Kod Seni Peribadi anda

Perhiasan

Angels OR Demons

Perhiasan Kami menyaksikan pertempuran berterusan antara baik dan buruk, kegelapan dan cahaya, siang dan malam, kekacauan dan ketenteraman, perang dan kedamaian, pahlawan dan penjahat setiap hari. Tanpa mengira agama atau kewarganegaraan kita, kita telah diberitahu kisah sahabat kita yang berterusan: malaikat yang duduk di bahu kanan kita dan iblis di sebelah kiri, malaikat itu memujuk kita untuk berbuat baik dan mencatat perbuatan baik kita. Dia syaitan memujuk kita berbuat buruk dan mencatat perbuatan buruk kita. Malaikat adalah kiasan untuk "superego" kita dan syaitan bermaksud "Id" dan pertempuran berterusan antara hati nurani dan yang tidak sedar.

Perhiasan

Poseidon

Perhiasan Perhiasan yang saya reka meluahkan perasaan saya. Ini mewakili saya sebagai seorang seniman, pereka dan juga sebagai seorang. Pencetus untuk mencipta Poseidon ditetapkan pada waktu paling gelap dalam hidup saya ketika saya merasa takut, rentan dan memerlukan perlindungan. Terutama saya merancang koleksi ini untuk digunakan dalam mempertahankan diri. Walaupun gagasan itu semakin pudar sepanjang projek ini, ia tetap wujud. Poseidon (dewa laut dan "Earth-Shaker," gempa bumi dalam mitologi Yunani) adalah koleksi rasmi pertama saya dan ditujukan untuk wanita yang kuat, yang bertujuan untuk memberikan perasaan dan kekuatan kepada pemakainya.

Perhiasan

odyssey

Perhiasan Idea asas pengembaraan oleh monomer melibatkan meliputi bentuk geometri yang besar dengan kulit yang bercorak. Dari sinilah berkembang interaksi kejelasan dan penyelewengan, ketelusan dan penyembunyian. Semua bentuk dan corak geometri dapat digabungkan sesuka hati, bervariasi dan dilengkapi dengan penambahan. Idea yang menarik dan sederhana ini memungkinkan untuk menghasilkan rangkaian reka bentuk yang hampir tidak habis-habisnya, sesuai dengan peluang yang ditawarkan oleh prototaip pantas (percetakan 3D), kerana setiap pelanggan dapat menghasilkan item yang sepenuhnya individu dan unik yang dihasilkan (lawati: www.monomer. kedai eu).

Kain Taktil

Textile Braille

Kain Taktil Tekstil jacquard industri sejagat dianggap sebagai penterjemah bagi orang buta. Fabrik ini boleh dibaca oleh orang-orang dengan penglihatan yang baik dan bertujuan untuk mereka membantu orang buta yang mulai kehilangan penglihatan atau mengalami masalah penglihatan; untuk mempelajari sistem braille dengan bahan yang mesra dan biasa: kain. Ia mengandungi abjad, angka dan tanda baca. Tidak ada warna yang ditambahkan. Ini adalah produk dalam skala kelabu sebagai prinsip tanpa persepsi cahaya. Ini adalah projek dengan makna sosial dan melampaui tekstil komersial.

Cermin Mata

Mykita Mylon, Basky

Cermin Mata Koleksi MYKITA MYLON diperbuat daripada bahan poliamida ringan yang menampilkan penyesuaian individu yang luar biasa. Bahan khas ini dibuat lapisan demi lapisan berkat teknik Selective Laser Sintering (SLS). Dengan menafsirkan semula bentuk tontonan panto bulat dan bujur tradisional yang bergaya pada tahun 1930-an, model BASKY menambahkan wajah baru pada koleksi tontonan ini yang pada asalnya dirancang untuk digunakan dalam sukan.