Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Sarung Komputer Riba

Olga

Sarung Komputer Riba Sarung komputer riba dengan tali khas dan pasangkan sistem sarung lain. Untuk bahan itu saya mengambil kulit kitar semula. Ada beberapa warna dari semua orang yang boleh memilih sendiri. Tujuan saya adalah untuk membuat kotak komputer riba yang menarik dan mudah di mana terdapat sistem penyenggaraan mudah dan di mana anda boleh mengikat casing lain jika anda perlu membawa contoh Mac buku pro dan Ipad atau mini Ipad dengan anda. Anda boleh membawa payung atau surat khabar di bawah beg itu. Casing yang mudah ditukar untuk permintaan setiap hari.

Jas Hujan

UMBRELLA COAT

Jas Hujan Jas hujan ini adalah gabungan pelapis hujan, payung dan seluar kalis air. Bergantung pada keadaan cuaca dan jumlah hujan, ia dapat disesuaikan dengan tahap perlindungan yang berbeza. Ciri uniknya ialah menggabungkan jas hujan dan payung dalam satu item. Dengan "jas hujan payung" tangan anda bebas. Juga, ia sangat sesuai untuk aktiviti sukan seperti menunggang basikal. Selain di jalan yang sesak, anda tidak akan bertemu dengan payung lain kerana tudung payung memanjang di atas bahu anda.

Cincin

Doppio

Cincin Ini adalah permata alam mistik yang menarik. "Doppio", dalam bentuknya yang berputar, bergerak dalam dua arah melambangkan masa lelaki: masa lalu dan masa depan mereka. Ia membawa perak dan emas yang mewakili pengembangan kebajikan roh manusia sepanjang sejarahnya di Bumi.

Cincin Dan Loket

Natural Beauty

Cincin Dan Loket Koleksi Natural Beauty dibuat sebagai penghormatan kepada hutan Amazon, warisan bukan hanya untuk Brazil, tetapi untuk seluruh dunia. Koleksi ini menyatukan keindahan alam dengan sensual keluk feminin di mana perhiasannya membentuk dan membelai tubuh wanita.

Kalung

Sakura

Kalung Kalung ini sangat fleksibel dan diperbuat daripada kepingan yang berbeza yang disolder dengan lancar untuk melekap dengan indah di kawasan leher wanita. Bunga tengah di sebelah kanan berputar dan ada kelonggaran untuk menggunakan potongan kalung kiri yang lebih pendek secara berasingan sebagai kerongsang Kalung itu sangat ringan memandangkan bentuk 3D dan kerumitan potongan. Berat kasarnya ialah 362.50 gram yang dibuat adalah 18 karat, dengan 518.75 karat batu dan berlian

Sutera Busa

Passion

Sutera Busa "Gairah" adalah salah satu objek "Salam". Lipat selendang sutera dengan baik ke petak saku atau bingkai sebagai karya seni dan membuatnya tahan seumur hidup. Ia seperti permainan - setiap objek mempunyai lebih dari satu fungsi. "Salam" mewujudkan korelasi lembut antara kraf lama dan objek reka bentuk moden. Setiap rekaan adalah karya seni yang unik dan menceritakan kisah yang berbeza. Bayangkan tempat di mana setiap perincian menceritakan kisah, di mana kualiti adalah nilai kehidupan, dan kemewahan terbesar berlaku pada diri sendiri. Di sinilah "Salam" bertemu dengan Anda. Biarkan seni memenuhi Anda dan menjadi tua dengan anda!