Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Kerusi Berlengan

The Monroe Chair

Kerusi Berlengan Keanggunan menarik, kesederhanaan dalam idea, selesa, direka dengan kesinambungan. Kerusi Monroe adalah usaha untuk mempermudah proses pembuatan secara drastik dalam membuat kerusi berlengan. Ini memanfaatkan potensi teknologi CNC untuk memotong elemen rata dari MDF berulang kali, elemen-elemen ini kemudian diputar di sekitar paksi pusat untuk membentuk kerusi berlengan yang kompleks. Kaki belakang secara beransur-ansur berubah menjadi sandaran kaki dan sandaran tangan ke kaki depan, mewujudkan estetika yang berbeza sepenuhnya yang ditentukan oleh kesederhanaan proses pembuatan.

Bangku Taman

Nessie

Bangku Taman Projek ini berdasarkan idea Konsep "Drop & Forget", iaitu pemasangan mudah di lokasi dengan kos pemasangan minimum sehubungan dengan infrastruktur persekitaran bandar yang ada. Bentuk cecair konkrit yang kuat, seimbang dengan teliti, memberikan pengalaman tempat duduk yang selesa dan selesa.

Pembungkusan

KRYSTAL Nature’s Alkaline Water

Pembungkusan Air KRYSTAL melambangkan intipati kemewahan dan kesejahteraan dalam sebotol. Menampilkan nilai pH alkali 8 hingga 8,8 dan komposisi mineral yang unik, air KRYSTAL hadir dalam botol prisma lutsinar persegi yang menyerupai kristal berkilau, dan tidak berkompromi pada kualiti dan kemurnian. Logo jenama KRYSTAL ditampilkan dengan halus pada botol, menonjolkan sentuhan tambahan dari pengalaman mewah. Sebagai tambahan kepada kesan visual botol, botol PET dan kaca berbentuk persegi dapat dikitar semula, mengoptimumkan ruang dan bahan pembungkusan, sehingga menurunkan jejak karbon secara keseluruhan.

Hi-Fi Turntable

Calliope

Hi-Fi Turntable Matlamat utama meja putar Hi-Fi adalah untuk mencipta semula bunyi yang paling suci dan tidak tercemar; intipati suara ini adalah terminal dan konsep reka bentuk ini. Produk kecantikan yang indah ini adalah patung suara yang menghasilkan semula bunyi. Sebagai meja putar, ia adalah salah satu meja putar Hi-Fi berprestasi terbaik yang tersedia dan prestasi yang tiada tandingan ini ditunjukkan dan diperkuat oleh aspek bentuk dan reka bentuknya yang unik; bergabung dalam bentuk dan fungsi dalam kesatuan rohani untuk mewujudkan meja putar Calliope.

Anting-Anting Dan Cincin

Vivit Collection

Anting-Anting Dan Cincin Diilhamkan oleh bentuk yang terdapat di alam semula jadi, Vivit Collection menghasilkan persepsi yang menarik dan ingin tahu oleh bentuk memanjang dan garis berpusing. Potongan Vivit terdiri daripada kepingan emas kuning 18k yang bengkok dengan penyaduran rhodium hitam di bahagian luar. Anting-anting berbentuk daun mengelilingi cuping telinga sehingga pergerakan semula jadi menghasilkan tarian yang menarik antara hitam dan emas - menyembunyikan dan menampakkan emas kuning di bawahnya. Kekemasan bentuk dan sifat ergonomis koleksi ini menghadirkan permainan cahaya, bayangan, silau dan pantulan yang menarik.