Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Laci, Kerusi & Kombo Meja

Ludovico Office

Laci, Kerusi & Kombo Meja Seperti perabot utama Ludovico, obvioulsy versi pejabat ini mempunyai prinsip yang sama iaitu menyembunyikan kerusi penuh di laci dengan kerusi tidak diperhatikan, dan dilihat sebagai bahagian dari perabot utama. Sebilangan besar akan berpendapat bahawa kerusi adalah beberapa laci. Hanya apabila ditarik ke belakang, kita dapat melihat sebuah kerusi keluar dari ruang sesak yang penuh dengan laci. Inspirasi dalam jumlah besar datang dari lawatan ke kasta Pittamiglio dan semua mesej simbolik, tersembunyi serta pintu atau ruangan penuh yang tersembunyi dan tidak dijangka.

Koleksi Jam Tangan

TTMM (after time)

Koleksi Jam Tangan ttmm menyajikan koleksi aplikasi jam tangan, yang direka untuk jam pintar dengan skrin piksel 144 × 168 hitam putih seperti Pebble dan Kreyos. Anda akan dapati di sini 15 model aplikasi jam tangan yang ringkas, elegan dan estetik. Kerana mereka terbuat dari tenaga murni, mereka lebih seperti hantu daripada benda-benda sebenar. Jam tangan ini adalah yang paling ekonomik dan mesra ekologi yang pernah ada.

Majalah

Going/Coming

Majalah Berdasarkan idea keberangkatan dan kedatangan, majalah papan ini terbahagi kepada dua bahagian: Pergi / Akan Datang. Pergi adalah mengenai bandar-bandar Eropah, pengalaman perjalanan dan petua untuk pergi ke luar negara. Termasuk pasport selebriti dalam setiap edisi. Pasport "Republik Pelancong" mempunyai maklumat peribadi mengenai orang itu dan wawancara mereka. Akan datang adalah idea bahawa perjalanan yang terbaik adalah pulang ke rumah. Ia membincangkan mengenai hiasan rumah, memasak, aktiviti yang berkaitan dengan keluarga dan artikel untuk menikmati kediaman kita dengan lebih baik.

Kalendar

calendar 2013 “ZOO”

Kalendar ZOO adalah alat kraf kertas untuk membuat enam haiwan, masing-masing berfungsi sebagai kalendar dua bulan. Selamat menjalani tahun yang menyeronokkan dengan "zoo kecil" anda! Kehidupan dengan Reka Bentuk: Reka bentuk berkualiti mempunyai kekuatan untuk mengubah ruang dan mengubah pemikiran penggunanya. Mereka menawarkan keselesaan melihat, memegang dan menggunakan. Mereka dipenuhi dengan cahaya dan elemen kejutan, memperkaya ruang. Produk asli kami direka menggunakan konsep "Life with Design".

Perabot Yang Berubah

Ludovico

Perabot Yang Berubah Cara menjimatkan ruang agak asli, mempunyai dua kerusi yang tersembunyi di dalam laci. Apabila diletakkan di dalam perabot utama, anda tidak menyedari bahawa sebenarnya laci itu adalah dua kerusi yang berasingan. Anda juga boleh memiliki meja yang dapat digunakan sebagai meja ketika dikeluarkan dari struktur utama. Struktur utama terdiri daripada empat laci dan petak tepat di atas laci atas di mana anda boleh menyimpan banyak barang. Bahan utama yang digunakan untuk perabot ini, beign eucaliptus fingerjoint, mesra alam, sangat tahan, keras dan mempunyai daya tarikan visual yang sangat kuat.