Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Reka Bentuk Dalaman

Gray and Gold

Reka Bentuk Dalaman Warna kelabu dianggap membosankan. Tetapi hari ini warna ini adalah warna dari penutup kepala dalam gaya seperti loteng, minimalis dan berteknologi tinggi. Kelabu adalah warna pilihan untuk privasi, ketenangan, dan ketenangan. Ini kebanyakannya mengundang mereka, yang bekerja dengan orang atau terlibat dalam tuntutan kognitif, sebagai warna dalaman umum. Dinding, siling, perabot, langsir, dan lantai berwarna kelabu. Warna dan tepu kelabu hanya berbeza. Emas ditambah dengan perincian dan aksesori tambahan. Ini diserlahkan oleh bingkai gambar.

Rumah

Santos

Rumah Dengan menggunakan kayu sebagai elemen konstruktif utama, rumah ini menggantikan dua tingkat di bahagian, menghasilkan atap kaca untuk disatukan dengan konteks dan membiarkan cahaya semula jadi masuk. Ruang ketinggian berganda menyatakan hubungan antara tingkat bawah, tingkat atas dan lanskap. Bumbung logam di atas langit melayang, melindunginya dari kejadian cahaya matahari barat dan membina semula isipadu secara formal, membingkai penglihatan persekitaran semula jadi. Program ini diartikulasikan dengan mencari kegunaan awam di tingkat bawah dan kegunaan peribadi di tingkat atas.

Reka Bentuk Dalaman Komersial

KitKat

Reka Bentuk Dalaman Komersial Mewakili konsep dan jenama keseluruhan dengan cara yang inovatif melalui reka bentuk kedai, khusus untuk pasaran Kanada dan pelanggan Yorkdale. Menggunakan pengalaman lokasi pop timbul dan antarabangsa sebelumnya untuk berinovasi dan memikirkan semula keseluruhan pengalaman. Buat kedai yang sangat berfungsi, yang berfungsi dengan baik untuk trafik yang sangat tinggi dan ruang yang rumit.

Reka Bentuk Dalaman

Arthurs

Reka Bentuk Dalaman Panggangan Amerika Utara kontemporari, lounge koktel, dan teres atas bumbung yang terletak di Midtown Toronto untuk meraikan menu klasik yang mewah dan minuman istimewa. Arthur's Restaurant mempunyai tiga ruang yang berbeza untuk dinikmati (ruang makan, bar, dan teres atas bumbung) yang terasa intim dan luas pada masa yang sama. Silingnya unik dalam reka bentuk panel kayu segi dengan venir kayu, yang dibina untuk meningkatkan bentuk segi delapan bilik, dan meniru rupa kristal potong yang tergantung di atas.

Rumah Yang Menggembirakan Untuk Kanak-Kanak

Fun house

Rumah Yang Menggembirakan Untuk Kanak-Kanak Reka bentuk bangunan ini adalah untuk anak-anak belajar dan bermain, yang merupakan rumah yang sangat menyeronokkan dari seorang ayah super. Pereka menggabungkan bahan sihat dan bentuk keselamatan untuk membuat ruang yang indah dan menarik. Mereka berusaha menjadikan rumah permainan anak-anak yang selesa dan hangat, dan berusaha mengeratkan hubungan ibu bapa-anak. Pelanggan memberitahu pereka untuk mencapai 3 tujuan, iaitu: (1) bahan semula jadi dan keselamatan, (2) membahagiakan anak-anak dan ibu bapa dan (3) ruang simpanan yang cukup. Pereka menemui kaedah yang mudah dan jelas untuk mencapai matlamat, iaitu rumah, tempat permulaan kanak-kanak.

Dalaman Rumah

Spirit concentration

Dalaman Rumah Apakah ruang untuk rumah? Pereka percaya reka bentuk itu berasal dari kehendak pemilik, mencapai jiwa ke angkasa. Oleh itu, pereka meninjau tujuan ruang mereka oleh pasangan yang cantik. Kedua pemilik menyukai bahan dan penyelesaian reka bentuk yang berkaitan dengan budaya Jepun. Untuk mewakili kenangan di antara fikiran mereka, mereka memutuskan untuk menggunakan pelbagai tekstur kayu untuk membuat rumah jiwa. Akibatnya, mereka membuat 3 tujuan konsensus rumah ideal ini, yaitu (1) Suasana tenang, (2) ruang awam yang fleksibel dan menawan, dan (3) ruang peribadi yang selesa dan tidak kelihatan.