Majalah reka bentuk
Majalah reka bentuk
Luminair

vanory Estelle

Luminair Estelle menggabungkan reka bentuk klasik dalam bentuk badan kaca buatan tangan silinder dengan teknologi pencahayaan inovatif yang menghasilkan kesan pencahayaan tiga dimensi pada tudung lampu tekstil. Direka dengan sengaja untuk menukar mood pencahayaan kepada pengalaman emosi, Estelle menawarkan pelbagai mood statik dan dinamik yang tidak terhingga yang menghasilkan pelbagai warna dan peralihan, dikawal melalui panel sentuh pada luminair atau aplikasi telefon pintar.

Pavilion Alih

Three cubes in the forest

Pavilion Alih Tiga kiub adalah peranti dengan pelbagai sifat dan fungsi (peralatan taman permainan untuk kanak-kanak, perabot awam, objek seni, bilik meditasi, arbors, ruang rehat kecil, bilik menunggu, kerusi dengan bumbung), dan boleh membawa orang ramai pengalaman spatial yang segar. Tiga kiub boleh diangkut dengan trak dengan mudah, kerana saiz dan bentuknya. Dari segi saiz, pemasangan (kecondongan), permukaan tempat duduk, tingkap dan lain-lain, setiap kiub direka khas. Tiga kiub dirujuk kepada ruang minimum tradisional Jepun seperti bilik upacara minum teh, dengan kebolehubahan dan mobiliti.

Kompleks Pelbagai Fungsi

Crab Houses

Kompleks Pelbagai Fungsi Di dataran luas Silesian Lowlands, satu gunung ajaib berdiri sendiri, diliputi kabus misteri, menjulang tinggi di atas bandar Sobotka yang indah. Di sana, di tengah-tengah landskap semula jadi dan lokasi legenda, kompleks Rumah Ketam: sebuah pusat penyelidikan, dirancang untuk menjadi. Sebagai sebahagian daripada projek pemulihan bandar, ia sepatutnya melancarkan kreativiti dan inovasi. Tempat ini menghimpunkan saintis, artis dan komuniti tempatan. Bentuk astaka diilhamkan oleh ketam memasuki lautan rumput yang bergelombang. Mereka akan diterangi pada waktu malam, menyerupai kelip-kelip yang berlegar di atas bandar.

Meja

la SINFONIA de los ARBOLES

Meja Jadual la SINFONIA de los ARBOLES adalah pencarian puisi dalam reka bentuk... Hutan yang dilihat dari tanah adalah seperti tiang yang memudar ke langit. Kita tidak dapat melihat mereka dari atas; hutan dari pandangan mata burung menyerupai permaidani licin. Ketegakan menjadi horizontaliti dan masih kekal bersatu dalam dualitinya. Begitu juga, jadual la SINFONIA de los ARBOLES, mengingatkan dahan pokok yang membentuk tapak yang stabil untuk bahagian atas kaunter halus yang mencabar daya graviti. Hanya di sana sini sinaran mentari meredah dahan-dahan pepohonan.

Kedai Apotek

Izhiman Premier

Kedai Apotek Reka bentuk kedai Izhiman Premier baharu berkembang di sekitar mencipta pengalaman yang bergaya dan moden. Pereka bentuk menggunakan campuran bahan dan butiran yang berbeza untuk menyajikan setiap sudut item yang dipaparkan. Setiap kawasan paparan dirawat secara berasingan dengan mengkaji sifat bahan dan barangan yang dipamerkan. Mencipta gabungan bahan campuran antara marmar Calcutta, kayu Walnut, kayu Oak dan Kaca atau Akrilik. Hasilnya, pengalaman adalah berdasarkan setiap fungsi dan pilihan pelanggan dengan reka bentuk moden dan elegan yang serasi dengan item yang dipaparkan yang disajikan.

Apresiasi Seni

The Kala Foundation

Apresiasi Seni Sudah lama terdapat pasaran global untuk lukisan India, tetapi minat terhadap seni India telah ketinggalan di AS. Untuk memberi kesedaran tentang pelbagai gaya Lukisan Rakyat India, Yayasan Kala ditubuhkan sebagai platform baharu untuk mempamerkan lukisan dan menjadikannya lebih mudah diakses ke pasaran antarabangsa. Yayasan ini terdiri daripada tapak web, aplikasi mudah alih, pameran dengan buku editorial dan produk yang membantu merapatkan jurang dan menghubungkan lukisan ini kepada khalayak yang lebih besar.